Vi morgenhygger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Gry91

Ja vi morgenhygger 

Oliver har fået lidt fladt baghoved så han skal så meget som muligt ligge på maven, ammepuden hjælper så lidt til når han bliver for sur over at ligge helt fladt huen er på pga. han lige er blevet smurt med olie i hovedbunden for at komme af med det sidste arp

Og ja, da jeg tog oliver op, så overtog Chiago  
han vil også være med i legen .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Alexander&Lærke

Det ser da godt ud. Ja man skal træne meget i det der mavelægning.... Men han komme da flot op, hvor gammel er han? 

Min datter fik også fladt baghoved i den ene siden, desværre havde hun også en låsning i kranie kanten som en kiopraktor heldigvis fik løsnet op. Så kunne hun også ligge på maven

Anmeld

4. maj 2012

Gry91

Mette&Alexander skriver:

Det ser da godt ud. Ja man skal træne meget i det der mavelægning.... Men han komme da flot op, hvor gammel er han? 

Min datter fik også fladt baghoved i den ene siden, desværre havde hun også en låsning i kranie kanten som en kiopraktor heldigvis fik løsnet op. Så kunne hun også ligge på maven

Ja han er bare så dygtig, og har været det længe
Han bliver 2 måneder imorgen, vi har altid trænet et par gange dagligt men nu gør vi det alt det vi kan komme til det er bare ikke altid lige sjovt i længden synes han

Øv da men godt i fik styr på det de der kiropraktere er altså bare geniale!  

Anmeld

4. maj 2012

foto på lærred

Ej nogle søde billeder. Hvor er det bare en kær dreng du har dig der

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

4. maj 2012

Alexander&Lærke

Gry91 skriver:

Ja han er bare så dygtig, og har været det længe
Han bliver 2 måneder imorgen, vi har altid trænet et par gange dagligt men nu gør vi det alt det vi kan komme til det er bare ikke altid lige sjovt i længden synes han

Øv da men godt i fik styr på det de der kiropraktere er altså bare geniale!  

Nå en bette en.... Min den mindste er allerede 9 md og jeg fatter det ikke helt... De blive så hurtigt store... 

Men ja i steten er der vist ingen som er ret glade for det, det bliver bedre når de er 4-5 md så begyndet det at hjælpe syntes jeg, men ja øv indtil da... 

Ja jeg må indrømme jeg jeg ikke helt troede på det med den kiopraktor, men hjalp de gjore det, så man skal ikke være så bange for det selvom det så lidt ubehaligt ud da han nærmeste "knækkede" hendes nakke til den ene side....

Anmeld

4. maj 2012

Røverdatter

Nårh en sød dreng - han kommer rigtig højt op synes jeg! Vores dreng kom først så højt op omkring 3 måneders alderen.. Godt at i øver med at ligge på maven

og sød hund også!

Anmeld

4. maj 2012

Gry91

Mette&Alexander skriver:

Nå en bette en.... Min den mindste er allerede 9 md og jeg fatter det ikke helt... De blive så hurtigt store... 

Men ja i steten er der vist ingen som er ret glade for det, det bliver bedre når de er 4-5 md så begyndet det at hjælpe syntes jeg, men ja øv indtil da... 

Ja jeg må indrømme jeg jeg ikke helt troede på det med den kiopraktor, men hjalp de gjore det, så man skal ikke være så bange for det selvom det så lidt ubehaligt ud da han nærmeste "knækkede" hendes nakke til den ene side....

Ja han er bare en lille fis  
Det går bare alt for stærkt..

Det lyder bare så voldsomt når de tager fat, man tænker bare åh nej hvad sker der!? Men bare det hjælper så glemmer man hurtigt at det var ubehageligt at høre på  

Anmeld

4. maj 2012

Gry91

foto på lærred skriver:

Ej nogle søde billeder. Hvor er det bare en kær dreng du har dig der

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

tusind tak 

Anmeld

4. maj 2012

Gry91

Himmelsmil skriver:

Nårh en sød dreng - han kommer rigtig højt op synes jeg! Vores dreng kom først så højt op omkring 3 måneders alderen.. Godt at i øver med at ligge på maven

og sød hund også!

Tak 

Jeg synes også han er rigtig dygtig til det! Han har kunne komme fint op, selvføgelig mere med tiden, siden han var 3-4 uger Han er også bare så nysgerrig og opmærksom, og vil kunne kigge rundt lige meget hvordan han sidder eller ligger  

Hehe ja han er bare dejlig synes bare det var så sødt at han lagde sig på helt samme måde som Oliver, sådan lidt "se mor, jeg kan også"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.