Leander/stokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2009

DK

Ja, mens man er alene hjemme, slet ikke gravid, og bør læse til eksamen, så lurer nettet og drømmene jo...

så:

Er der nogen derude der har en Leander Seng (ikke vuggen) eller en Stokke Sleepi? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Overvejer seriøst at jeg vil spare op til en, til når der forhåbentligt kommer baby næste år.

Jeg tænker på om de hurtigt bliver ridsede, eller skrammede, om de er praktiske, og om i sådan bare er glade for dem og tilfredse med jeres køb?

Knus Ditte-der-laver-overspringshandlinger-i-OL-klassen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Lise

Hej Ditte,

Kender ikke Leander sengen (men drømmer om at min næste baby skal sove sødt i vuggen). Men vi har en Stokke Sleepi. Vi har jo så snart brugt den i to år, og jeg har ikke lagt mærke til en eneste ridse på den (men mon ikke der et par stykker) på trods af at den er skilt og samlet 6 gange (flyttet mellem rum med smalle døre). Og vi er da meget tilfredse med sengen. Og den er fin, synes jeg. Meeeen, tror egentlig godt, hvis jeg skulle vælge igen, at jeg kunne nøjes med noget til en mindre pris.....

Og kom så igang med at læse!

Kh. Lise - der burde skrive på projektet og ikke på baby.dk

Anmeld

17. april 2009

DK

He he, ja ja skal nok.

Jeg har Leander Vuggen, og den er pragtfuld. Men den duer jo ikke så længe. Derfor skal vi have anskaffet os en tremmeseng og kan godt lide tanken om at sengen kan vokse med barnet. Men den er bare dyr. Men mon ikke jeg kan finde en brugt?

Og kom så igang med dit projekt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.