Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette&Alexander skriver: Skøn dreng...
Skøn dreng...
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tildes mor skriver: Det er jo ham den smukke september baby Hold da op hvor er han bare lækker, og sikke nogle smil.. uh, og de øjne der!! Han måtte gerne score min datter ham der Pas på der ude piger Lukas er på vej
Det er jo ham den smukke september baby Hold da op hvor er han bare lækker, og sikke nogle smil.. uh, og de øjne der!! Han måtte gerne score min datter ham der Pas på der ude piger Lukas er på vej
Jaaaa det er det da Tak tak, jaa de er virkelig flotte, har fået fars øjne
Hihihi jaa det har en anden af mine veninder også sagt... Plus at der er en anden som startede med at sige at han gerne måtte få hendes datter, men lavede det om og siger nu at det er hendes og ikk datterens
mor:) skriver: Hvor er han sød. Er vild med billede et...ligner en lille balladamager forresten tror jeg vores sofa er magen til jeres. Her elsker vores dreng også at stå op af den og kigge ud af vinduet
Hvor er han sød. Er vild med billede et...ligner en lille balladamager
forresten tror jeg vores sofa er magen til jeres. Her elsker vores dreng også at stå op af den og kigge ud af vinduet
Taak Jaa det er han også Har fået fat i ting som ikk er hans hahaha...
Nåå hader den sofa! Vi havde bestilt en anden i Idémøbler, men så sendte de den her fordi at den anden havde de sendt forkert men personen ville gerne have den så det fik personen lov til ...
Wimmie skriver: Hvor er han dog skøn - tænkt at han allerede er så stor; synes ikke det er længe siden han stadig var "en mave" Tiden går aaaalt for stærkt...
Hvor er han dog skøn - tænkt at han allerede er så stor; synes ikke det er længe siden han stadig var "en mave"
Tiden går aaaalt for stærkt...
Jaa heldigvis nåede vi at tage billeder af mavsen Det kan være han lige ventede til det var overstået, så kunne han komme ud bagefter Din er da også ved at være stor nu
4kløver skriver: Hvor er han skøn.
Hvor er han skøn.
Tak tak
B&J skriver: hvor er han bare DEJLIG ja tiden flyver afsted det er ikke så sjovt de bliver alt for hurtige store og mere og mere dejlige for hver dag utroligt de kan det
hvor er han bare DEJLIG ja tiden flyver afsted det er ikke så sjovt de bliver alt for hurtige store og mere og mere dejlige for hver dag utroligt de kan det
mange tak Jaa det er vildt... Tør slet ikk og tænke på hvor dejlig han blir når han skal konfirmeres.... Åhh så kommer han slet ikk uden for en dør hahahaha..
MissTas skriver: eej hvor er han da bare for skøøøn.. total charmetrold i har jer der
eej hvor er han da bare for skøøøn.. total charmetrold i har jer der
Mange mange tak Og det samme med dig Rigtig pige med lyserødt overalt Det varer jo heller ikk længe før det er hende der er overalt
Mettefpigen skriver: mange tak Jaa det er vildt... Tør slet ikk og tænke på hvor dejlig han blir når han skal konfirmeres.... Åhh så kommer han slet ikk uden for en dør hahahaha..
hihihihi nej de skal blive inde og hygge sammen med mor og far
men men men tror desværre ikke den holder
hihihihi nej de skal blive inde og hygge sammen med mor og far men men men tror desværre ikke den holder
Neej det gør den nok ikk Men mon ikk man selv trænger til lidt "frihed" til den tid??...
Mettefpigen skriver: Neej det gør den nok inde Men mon ikk man selv trænger til lidt "frihed" til den tid??...
Neej det gør den nok inde Men mon ikk man selv trænger til lidt "frihed" til den tid??...
jaaaa mon ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128