Fik optaget hans første kravletur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

MaybeBaby

Ja, hvor heldig har man lov at være? Filmede Tristan af en helt anden grund, og pludselig satte han den ene hånd foran den anden, da yndlingslegetøjet trillede væk.
7,5 mdr og har rokket i 3 uger. Jeg havde forventet, der ville gå længere tid, men nej han vil fremad.
Det er i dag blevet til mange kravleture af forskellige længder, men mest af alt kravler han, når det er ekstra interessant. Fx hunden

/Mette - en stolt mor der i morgen rydder stuen og køkkenet for de farligste ting i kravlehøjde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

B&J

nåååå hvor sød nu skulle det altså ske så har du snart en skøn dreng der styrter rundt

Anmeld

3. maj 2012

Nattøs

MaybeBaby skriver:

Ja, hvor heldig har man lov at være? Filmede Tristan af en helt anden grund, og pludselig satte han den ene hånd foran den anden, da yndlingslegetøjet trillede væk.
7,5 mdr og har rokket i 3 uger. Jeg havde forventet, der ville gå længere tid, men nej han vil fremad.
Det er i dag blevet til mange kravleture af forskellige længder, men mest af alt kravler han, når det er ekstra interessant. Fx hunden

/Mette - en stolt mor der i morgen rydder stuen og køkkenet for de farligste ting i kravlehøjde

ej hvor sødt selv kæresten fik et smil på læben.

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Nååårh hvor sødt! Hihi ja bare vent - lige nu ved du hvor du har ham 

Anmeld

3. maj 2012

MaybeBaby

B&J skriver:

nåååå hvor sød nu skulle det altså ske så har du snart en skøn dreng der styrter rundt

Ja, freden er snart forbi!

Anmeld

3. maj 2012

MaybeBaby

Nattøs skriver:

ej hvor sødt selv kæresten fik et smil på læben.

Apropos kæreste, så kom han hjem 5 min efter første kravletur, men så kravlede han da lige igen til ære for far. Det var et styk stolt far!

Anmeld

3. maj 2012

Nattøs

MaybeBaby skriver:

Apropos kæreste, så kom han hjem 5 min efter første kravletur, men så kravlede han da lige igen til ære for far. Det var et styk stolt far!

hehe dejligt. havde da også været synd, hvis far ikke så det.

Anmeld

3. maj 2012

B&J

MaybeBaby skriver:

Ja, freden er snart forbi!

hihihi jaaaa

Anmeld

3. maj 2012

MaybeBaby

Babymor2010 skriver:

JNååårh hvor sødt! Hihi ja bare vent - lige nu ved du hvor du har ham 

Ja, indtil ugen er omme, så er det noget af et job at holde styr på ham. Dengang hvor man kunne lægge baby i 10 min og baby var samme sted som lagt... Ak, dét var tider

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Hvor er han sej... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.