hvad skal i lave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Sujan

Ja hvad skal i lave her i st. Bededags ferien???

Vi snakker om at lave et eller andet i morgen.. men kan ikke helt beslutte os for hvad vi gider.. nogen der ved om der sker noget spændende nogen steder??

Vi kan selvfølgelig tage i zoo eller birkegårdens haver eller noget i den stil.. men ja kom frem med hvad i skal, så jeg kan blive inspireret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Vi snakker om at lave et eller andet i morgen.. men kan ikke helt beslutte os for hvad vi gider.. nogen der ved om der sker noget spændende nogen steder??

Vi kan selvfølgelig tage i zoo eller birkegårdens haver eller noget i den stil.. men ja kom frem med hvad i skal, så jeg kan blive inspireret

vi skal til konfirmation på en eller anden restaurante i tivoli - ærligt hvis det ikke var min bror gad jeg godt nok ikke  så skal der hygges lørdag med min elskede veninde der kommer på besøg dvs der skal nok køres en tur ud i det blå og spise lækker lækker is  søndag skal der ( hvis vejret tillader det ) hygges i haven og bades i badebassin og bare rigtig slappe af og slikke sol..

hmm nok ikke det der gav mest inspiration men havde carl-emil været 1½ års tid så havde vi smuttet i dyrehaven med madkurv

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

Sujan skriver:

Her står den på fødselsdage og konfirmation... 

Anmeld

3. maj 2012

HeidiØ

Sujan skriver:

Vi skal flytte for en veninde imorgen.. lørdag+søndag arbejder manden... William og jeg skal hygge med veninde+barn lørdag og spise frokost hos morfar søndag!

Anmeld

3. maj 2012

MorDk

Vi skal på kanotur til susåen...

Anmeld

3. maj 2012

Rkb25

Imorgen får jeg besøg af en god ven til frokost. Bagefter skal vi øve med det band vi begge spiller i. Lørdag står på havearbejde, og så skal jeg spille med bandet til bryllup om aftenen. Søndag står på absolut afslapning med kæresten

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Jeg skal ned til mine forældre i morgen, lørdag skal jeg til damefrokost med 1200 andre damer, søndag får vi besøg af min kusine, hendes kæreste og deres skønne lille dreng... Og søndag aften tager jeg hjem igen og kan glæde mig over min nye terrasse som kæresten lige er så dejlig at få lagt i weekenden mens jeg er væk

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Samle trampolin, gøre drivhuset klar, ordne lidt i haven, til konfirmation og slappe af! Vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Bshizzle

Her står hele weekenden på Streetfire i Fredericia messecenter 

En lang hård weekend og en fandens masse oprydning søndag aften. 

Anmeld

4. maj 2012

Leneur

I dag skal der pakkes kuffert og i morgen ved denne tid sidder vi i flyet på flyet på vej til Kreta... Så lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.