samtale på ouh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

fnuggi

så har vi været til samtale på ouh og vi skal starte på regense glas hvis vi er heldige starter vi lang protokold denne månede hvis der er plads til os 

lige et ?  vi fik et brev med hjem ang en ny metode at se til vores æg på hvor de filmet dem istedetfor at tag dem ud og ind igen nogen der har været med til dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

tarkoflen

fnuggi skriver:

så har vi været til samtale på ouh og vi skal starte på regense glas hvis vi er heldige starter vi lang protokold denne månede hvis der er plads til os 

lige et ?  vi fik et brev med hjem ang en ny metode at se til vores æg på hvor de filmet dem istedetfor at tag dem ud og ind igen nogen der har været med til dette 

Fedt for jer

for at I kan komme hurtigt i gang

Vi kan ikke være med i det forsøg med, at de tager fotos af æggene, fordi jeg har endo, men det lyder virkelig spændende! Mener dog, at man ikke selv kan vælge, om man vil være med, det kan man i hvert fald ikke på Skejby

Anmeld

3. maj 2012

fnuggi

tarkoflen skriver:

Fedt for jer

for at I kan komme hurtigt i gang

Vi kan ikke være med i det forsøg med, at de tager fotos af æggene, fordi jeg har endo, men det lyder virkelig spændende! Mener dog, at man ikke selv kan vælge, om man vil være med, det kan man i hvert fald ikke på Skejby

jo vi kan selv vælge da det er et forsøg her på ouh og vi vælger nok at være med 

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

fnuggi skriver:

jo vi kan selv vælge da det er et forsøg her på ouh og vi vælger nok at være med 

På Skejby er det en lodtrækning mener jeg... Men vi kan stadig ikke få lov, fordi jeg har endo..

Jeg tror også jeg havde valgt det, hvis jeg kunne!

Rigtig meget held og lykke med behandlingen, når I kommer dertil

Anmeld

3. maj 2012

ønskebørn74

fnuggi skriver:

held og lykke med det søde!!!

Anmeld

4. maj 2012

fnuggi

ønskebarn74 skriver:

held og lykke med det søde!!!

takker søde

Anmeld

4. maj 2012

fnuggi

tarkoflen skriver:

På Skejby er det en lodtrækning mener jeg... Men vi kan stadig ikke få lov, fordi jeg har endo..

Jeg tror også jeg havde valgt det, hvis jeg kunne!

Rigtig meget held og lykke med behandlingen, når I kommer dertil

takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.