Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

pigemusen

Jeg kan ikke finde ud af om jeg har ægløsning og hvorfor den er positiv så længe og om jeg kan stole på dem.

Her er testerne fra 5 forskellige dage

Hvad mener i og hvornår har/havde jeg mest chancer for at blive gravid

HJÆLP

Bemærk d 1. maj er tydelig 2. maj bliver mindre tydelig og så d 3 maj er den tydelig igen ?????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

ønskebørn74

privatdagplejeodense skriver:

Jeg kan ikke finde ud af om jeg har ægløsning og hvorfor den er positiv så længe og om jeg kan stole på dem.

HJÆLP

Bemærk d 1. maj er tydelig 2. maj bliver mindre tydelig og så d 3 maj er den tydelig igen ?????

prøv lige at tage en graviditets test.. for ægløsningtests slår ud på graviditet men graviditetstesten gør kun på graviditet.. o de burde være aftagende i farven...

Anmeld

3. maj 2012

come2

privatdagplejeodense skriver:

HJÆLP

Jeg vil sige den fra den 3 maj er positiv

Anmeld

4. maj 2012

pigemusen

gravidtest neg

Anmeld

4. maj 2012

UnderCover37

3. maj er den der er positiv ifgl mine øjne...

Anmeld

4. maj 2012

UnderCover37

Det er nok nemmest for dig at se forskellene og udviklingen i dem hvis du holder dig til een type tests

Jeg har to typer herhjemme og der er STOR forskel på de to sammenlignet med en neg/pos test men hvis man kun bruger den ene type er det ret nemt at se

Anmeld

4. maj 2012

AndreasMor84

Vil blot lige indskyde, at hvis dine tal er let forhøjet og der tænkes i PCO, kan du desværre ikke altid regne med ÆL tests, da vi har for meget hormon som ofte vil give falsk positiv ÆL test eller vise positivt længe uden der evt ER en ÆL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.