Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke finde ud af om jeg har ægløsning og hvorfor den er positiv så længe og om jeg kan stole på dem.
Her er testerne fra 5 forskellige dage
Hvad mener i og hvornår har/havde jeg mest chancer for at blive gravid
HJÆLP
Bemærk d 1. maj er tydelig 2. maj bliver mindre tydelig og så d 3 maj er den tydelig igen ?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
privatdagplejeodense skriver: Jeg kan ikke finde ud af om jeg har ægløsning og hvorfor den er positiv så længe og om jeg kan stole på dem. Her er testerne fra 5 forskellige dage Hvad mener i og hvornår har/havde jeg mest chancer for at blive gravid HJÆLP Bemærk d 1. maj er tydelig 2. maj bliver mindre tydelig og så d 3 maj er den tydelig igen ?????
prøv lige at tage en graviditets test.. for ægløsningtests slår ud på graviditet men graviditetstesten gør kun på graviditet.. o de burde være aftagende i farven...
Jeg vil sige den fra den 3 maj er positiv
gravidtest neg
3. maj er den der er positiv ifgl mine øjne...
Det er nok nemmest for dig at se forskellene og udviklingen i dem hvis du holder dig til een type tests
Jeg har to typer herhjemme og der er STOR forskel på de to sammenlignet med en neg/pos test men hvis man kun bruger den ene type er det ret nemt at se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128