Tror vist jeg har en RIGTIG forkælet datter for tiden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

MissTas

Ja, så fik man også brugt lidt penge på vores lille prinsesse i dag hehe..

købte i går en rød og pink hummel flyverdragt i str. 74 og satser på at hun kan passe den først på vinteren.. VED hun ikke kan passe den hele vinteren og skulle derfor under alle omstændigheder investerer i en i str. 80 også.. så fandt denne molo til kun 600 kr. på tilbud

Åååh hvor bliver min lille pige dog yndig i sit nye tøj og vintertøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mette.

MissTas skriver:

Ja, så fik man også brugt lidt penge på vores lille prinsesse i dag hehe..

købte i går en rød og pink hummel flyverdragt i str. 74 og satser på at hun kan passe den først på vinteren.. VED hun ikke kan passe den hele vinteren og skulle derfor under alle omstændigheder investerer i en i str. 80 også.. så fandt denne molo til kun 600 kr. på tilbud

Åååh hvor bliver min lille pige dog yndig i sit nye tøj og vintertøj

Sikke nogle lækre ting.

Molo dragterne er store synes jeg - min datter, som lige er fyldt 2 år, passer stadig hendes fuldstændig magen til dragt i str. 80.

Anmeld

3. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hun bliver så bedårende 

Anmeld

3. maj 2012

MissTas

Mette. skriver:

Sikke nogle lækre ting.

Molo dragterne er store synes jeg - min datter, som lige er fyldt 2 år, passer stadig hendes fuldstændig magen til dragt i str. 80.

ja okay, men så er din datter sikkert også lille .. en anden havde skrevet til mig at alle dem hun gik i mødregruppe med de var 6-7 mrd og brugte allerede str. 74 .. så tror det er meget forskelligt.. nu har vi hvert fald en både i 74 og 80 men ja, dejlige ting hun fik sig

Anmeld

3. maj 2012

MissTas

projekt-ønskebarn skriver:

Hun bliver så bedårende 

ja, det gør hun virkelig <3

Anmeld

3. maj 2012

Mette.

MissTas skriver:

ja okay, men så er din datter sikkert også lille .. en anden havde skrevet til mig at alle dem hun gik i mødregruppe med de var 6-7 mrd og brugte allerede str. 74 .. så tror det er meget forskelligt.. nu har vi hvert fald en både i 74 og 80 men ja, dejlige ting hun fik sig

Ja, hun er ikke så stor - men generelt synes jeg overtøj er større end almindeligt tøj.

Hun skal da hvertfald nok få glæde af den senere hen ellers. det er hvertfald nogle super lækre dragter du har købt.

Anmeld

3. maj 2012

MissTas

Mette. skriver:

Ja, hun er ikke så stor - men generelt synes jeg overtøj er større end almindeligt tøj.

Hun skal da hvertfald nok få glæde af den senere hen ellers. det er hvertfald nogle super lækre dragter du har købt.

ja for januar/februar er hun jo 11-12 mrd. så mon ikk hun er ikke af de mindste.. men vist meget normal størrelses mæssigt og følger tøj størrelserne meget godt til hvilke måneder de svarer til

Anmeld

4. maj 2012

Troldemommi

Hvor er det nogle fine ting du har købt, jeg er pjattet med den hvide mammeluk agtige bukser, hvor er de købt henne af ?? det vil jo være sjovt at sætte dem sammen med en kjole istedet for det altid skal være  strømpebukser

Monica

Anmeld

4. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissTas skriver:

min brugte str. 74 fra han var 6 måneder og 2 uger

og rigtig fint tøj du har fået købt

Anmeld

4. maj 2012

MissTas

mor:) skriver:

min brugte str. 74 fra han var 6 måneder og 2 uger

og rigtig fint tøj du har fået købt

ja, der er meget forskel på de små hoveder men overtøj er oftest større i størrelsen og har også købt en i str. 80

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.