Hvorlænge er den positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

pigemusen

Hvorlænge kan en ægløsningstest vise positiv da jeg har testet positivt med to streger som er lige skarpe eller teststregen er tydeligere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

VNB

det er vist noget med at man kun skal tage fra den dag testen første gang var positiv. 

så dvs hvis den viste positiv for første gang igår f.eks, så skal du tælle 12-48 frem derfra, og der skulle din ægløsning gerne ligge  

når først LH hormonet er startet med at stige, vil en æl-test nemlig vise positiv i flere dage efter. 

håber det var til at forstå  

Anmeld

3. maj 2012

morbibi

Jeg har også ladet mig fortælle, at du skal regne med sådan en test, fra første gang den viser positiv og ja, nogle har en ægløsning over flere dage, andre har ikke. Jeg ved, at jeg var en af dem for nogle år tilbage, som skulle have udnyttet sådan en test, samme dag og ikke inden for 48 timer, for så ville det være for sent

Anmeld

13. maj 2012

Muffinmus

nogle kan teste positivt f timer og andre i en uge...men det har intet med æl at gøre, altså længden, for dit æg vil uanset hvor mange positive tests du tager, kun leve ca 24 timers tid...

Og du har æl ca 1 dags tid efter en positiv test +- lidt tid da det kommer an på hvornår du sidst testede for æl osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.