Hej piger..
Jeg står i den rigtig trælse situation at det var meningen at jeg i dag skulle afsted til Jylland(med 888 bussen fra Valby) og forberede til min mors store 50års fødselsdag, så ville far og lillemanden komme over med færgen i morgen eftermiddag..
Nu er der så desværre sket det, at min kærestes mor er blevet hospitalsindlagt og han ved ikke helt om han kan overskue at have lillemanden fra i aften til i morgen, med hospitalsbesøg osv. hvilket jo er forståeligt nok og er situationen med hans mor rigtig slem, så er det jo så i værste fald ikke sikkert han og lillemanden kommer til fødselsdagen, hvilket både jeg og min mor ville være rigtig kede af..
Jeg er derfor nødt til at tage ham med til Jylland i dag og det har jeg noget svært ved at overskue, da det jo slet ikke var planen..
Nåh men sagen er så den at skal jeg med toget, skal vi ha barnevogn og alt det skidt der med, og det er så bøvlet og besværligt og jeg tænkte derfor på om jeg bare kunne tage ham med i bussen, og jeg har derfor undersøgt mulighederne..
Han kan kun spændes fast med hoftesele og ja det er jeg ikke ret glad ved, han er kun 7mdr. og skal jo derfor sidde i baudvendt autostol og jo meget gerne forsvarligt spændt fast.. og dertil kommer så at der jo ikke rigtig er så gode muligheder for at skifte ham og at jeg ikke rigtig kan tage ham op for at give mad hvis det er nødvendigt, alle de ting måtte jo vente til færgen...
Aarh jeg synes universet stinker, det hele er noget lort lige nu.. Vi har været igennem 2 gange sygdom i streg hele familien igennem og min kærestes mor har ikke været rask længe og været hospitalsindlagt flere gange og det er bare så synd, hun når lige at smage hvordan det er at blive frisk og så er det tilbage til hospitalet igen.. Jeg er så ked af det på hendes vegne.. 
Samtidig havde jeg glædet mig til en tur til Jylland alene her den første dag, slappe af i bussen og sove længe fra torsdag til fredag, suk og jeg føler mig så egoistisk og utaknemmelig at jeg har de her følelser og bliver ked af det over at planerne går i vasken..
Nogen tanker, gode råd eller ja, hvad ville I gøre?
Tak fordi i læste med i hvert fald