- Så melder jeg mig ind her, selvom det er min kærestes søn.
Rasmus blev den 9. marts i år 7 år,
Rasmus er min kærestes søn som han aldrig har set før vi i November måned sidste år endelig fik kontakt til hans tidligere svigerforældre som kunne fortælle os at Rasmus i 2010 var kravlet op på deres vaskemaskine på badeværelset for at hente sin bamse der lå oven på et skab, han faldt ned og slog hovedet ind i toilettet og derefter ned i det hårde gulv.
Han blev indlagt på grund af for højt tryk i hjernen og lagt i kunstigt koma og lå sådan i 7 uger, da de endelig fik ham vækket fra komaen var han i mere eller mindre vegativ tilstand og det var meget lidt kontakt man kunne få til ham.
Han kom efter 4 måneder på sygehuset på et bosted for handicappede børn og har nu boet der i snart 18 måneder hvor det hver dag går frem ad.
Min kæreste har siden Januar 2012 besøgt Rasmus hver weekend og det bliver bedre og bedre, han er dog stadigvæk meget hjerneskadet, har synkeproblemer, koncentrations problemer, synsforstyrrelser, balanceproblemer (sidder i kørestol men gåtræner meget) Han er meget frustreret over at ikke kunne spise andet end moset mad og bliver meget gal over at vi ikke kan forstå hvad han siger. Han elsker musik og har masser af humor.
Han er en rigtig dejlig dreng og vi ser frem til at kunne fortælle folk om ham med stolthed, han er virkelig en fighter!
Anmeld