Hvorfor skal sushi være så dyrt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

banana3

For det er altså virkelig dyrt, nogle der har haft god erfaring med at lave det selv? det kan vi ikke ligefrem prale af her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Dinna88

I kan sagtens lave det selv, det er nemt når først man har teknikkerne i fingrene Køb evt. et kit til at starte med.

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

Jeg laver Sushi

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Jeg elsker Sushi
Der er ikke noget bedre
Manden kan også godt lide det, men han vil helst have det hjemmelavet - så det gør vi også ind imellem Det bliver som regel rigtig godt

Anmeld

3. maj 2012

banana3

emsaroto skriver:

Jeg laver Sushi

Ejj Mille næste gang vi skal ses, så bliver du nødt til at lære mig det !! 

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

banana3 skriver:

Ejj Mille næste gang vi skal ses, så bliver du nødt til at lære mig det !! 

Det er i orden

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

Det er super nemt, når lige man får styr på teknikken, der ligger et hav af youtube videoer så du kan få lidt hjælp, hvis du er usikker på, hvordan det skal gøres!

Og man kan tit købe billige sushi kogebøger, jeg har en lille rød en jeg har købt i bog og ide eller sådan noget, og den mener jeg, at jeg gav 30 kr. for

Anmeld

3. maj 2012

banana3

tarkoflen skriver:

Det er super nemt, når lige man får styr på teknikken, der ligger et hav af youtube videoer så du kan få lidt hjælp, hvis du er usikker på, hvordan det skal gøres!

Og man kan tit købe billige sushi kogebøger, jeg har en lille rød en jeg har købt i bog og ide eller sådan noget, og den mener jeg, at jeg gav 30 kr. for

Jeg vil helt sikkert på youtube og lure lidt trick af.. det havde jeg slet ikke tænkt på TUSIND TAK

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

banana3 skriver:

Jeg vil helt sikkert på youtube og lure lidt trick af.. det havde jeg slet ikke tænkt på TUSIND TAK

Det var da så lidt det eneste du skal være opmærksom på, er hvis du vil bruge rå fisk, så skal du købe sushi fisk, så det er behandlet korrekt og så skal du smage risene godt til...

Anmeld

10. maj 2012

MyLove E

Føtex har fået et sushi kit med fisk og rejer og sådan i til at putte i og oven på. Det er på frost. De har også et start sæt med ris,tang, soja og hvad der ellers skal bruges :-)

Ih nu fik jeg lyst til sushi:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.