Er det gået udover jer? (Cimber Sterling - konkurs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Tildes mor

Ja, så måtte Cimber Sterling dreje nøglen om

Der røg Tildes ferie med svigerforældrene

- Er der nogle af jer det er gået ud over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

forår

Det er ikke gået ud over mig, men min mor derimod!

Hun skulle flyve idag fra sønderborg til kbh og tilbage igen iaften for at mødes med 3 tøser fra dengang de gik i skole, hvor den ene er kommet hjem fra USA

Så lige nu sidder hun i toget og får kun 6 timer sammen med veninderne...synes at det er synd for hende

Anmeld

3. maj 2012

FamilenStorm

Tildes mor skriver:

Det går ud over min mand og hans kammerater.. De skulle flyve til Stockholm i nat, men må nu taget toget...

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

forår skriver:

Det er ikke gået ud over mig, men min mor derimod!

Hun skulle flyve idag fra sønderborg til kbh og tilbage igen iaften for at mødes med 3 tøser fra dengang de gik i skole, hvor den ene er kommet hjem fra USA

Så lige nu sidder hun i toget og får kun 6 timer sammen med veninderne...synes at det er synd for hende

Ej hvor træls!

Anmeld

3. maj 2012

Talbutikken

Her har det ramt min søn og mig.. Min søn skulle have været afsted med flyveren i morgen på samvær med hans far, men det går ligesom ikke..(forhåbenlig kan de få billetter hos dat som har overtaget ruden) Så nu må vi se hvad hans far finder ud af.. Håber det lykkes at finde ud af det, så de kan få deres samvær.

Jeg skulle have været taget med min veninde til falster i dag, men da det er usikkert om min søn kommer på samvær i weekenden, har jeg måtte aflyse.. Da jeg ikke ville kunne nyde turen, viden at min søn var hjemme og ked af ikke at komme på samvær, pga. et ondsvagt flyselvskab!

Fuck det er virkelig til tider skod at bo på solskinsøen.

Anmeld

4. maj 2012

KittyCatta

Jeg har mistet flybilletter til Sydmerika for 15.000 kr., som det desværre ikke er muligt at få igen. Øv, at jeg ikke valgte den ekstra konkursforsikring. 

Anmeld

5. maj 2012

foto på lærred

KittyCatta skriver:

Jeg har mistet flybilletter til Sydmerika for 15.000 kr., som det desværre ikke er muligt at få igen. Øv, at jeg ikke valgte den ekstra konkursforsikring. 

Åh hvor surt. Jeg har ikke booket hos dem, da det flere gange har været op over at de er gået konkurs.

Hvis du har Mastercard, skal du næste gang du booker rejse betale med det, så er du forsikret imod konkurs.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.