Hvorfor kan jeg være så strid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har bare den sødeste og dejligste kæreste ! Han er en virkelig blød og følsom mand, samtidig med at han bare er så meget mand, og klare fandme alt i hjemmet, når jeg har sent fri osv. 

Han er så sød til altid at spørge om jeg har haft en god dag, om jeg generalt bare er okay. Hvis vi har skændtes, (hvilket vi gør MEGET sjældent) Så går han meget op i at vi får talt ud, så vi kan blive gode venner igen.. Jeg er så ked af, at jeg ikke sætter mere pris på, hvor heldig jeg egentlig er.. Hvorfor glemmer man det? Vi har et lækkert hus, lige fået båd vi kan generalt ikke klage over vores tilværelse.. hvorfor kan jeg være så utaknemlig og strid ?? 

Han er det bedste der nogensinde er sket, jeg elsker ham over alt på jorden, og han er virkelig min bedste ven. 

Jeg ville ønske jeg var bedre til at sætte pris på hvad jeg har, og ikke være så strid nogen gange.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg har bare den sødeste og dejligste kæreste ! Han er en virkelig blød og følsom mand, samtidig med at han bare er så meget mand, og klare fandme alt i hjemmet, når jeg har sent fri osv. 

Han er så sød til altid at spørge om jeg har haft en god dag, om jeg generalt bare er okay. Hvis vi har skændtes, (hvilket vi gør MEGET sjældent) Så går han meget op i at vi får talt ud, så vi kan blive gode venner igen.. Jeg er så ked af, at jeg ikke sætter mere pris på, hvor heldig jeg egentlig er.. Hvorfor glemmer man det? Vi har et lækkert hus, lige fået båd vi kan generalt ikke klage over vores tilværelse.. hvorfor kan jeg være så utaknemlig og strid ?? 

Han er det bedste der nogensinde er sket, jeg elsker ham over alt på jorden, og han er virkelig min bedste ven. 

Jeg ville ønske jeg var bedre til at sætte pris på hvad jeg har, og ikke være så strid nogen gange.. 

der er ikke andet at gøre end at prøve at blive bedere til at sætte pris på ham..

gøre nogle ting for ham.. noget du ved han bliver glad for..

Anmeld

3. maj 2012

Vidunderligeunger

vis ham det du lige har skrevet!!

Anmeld

3. maj 2012

Jonatansmor

MAJ*MOR skriver:

vis ham det du lige har skrevet!!

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

der er ikke andet at gøre end at prøve at blive bedere til at sætte pris på ham..

gøre nogle ting for ham.. noget du ved han bliver glad for..

Du har helt ret, jeg kæmper ofte med dårlig samvittighed. jeg vil helt sikker allerede i dag gøre noget der il gøre ham glad! tusind tak for hjælpen

Anmeld

3. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Du har helt ret, jeg kæmper ofte med dårlig samvittighed. jeg vil helt sikker allerede i dag gøre noget der il gøre ham glad! tusind tak for hjælpen

jamen selv tak.. den eneste der kan lave om på det er dig

Anmeld

3. maj 2012

Troldemommi

Giv ham et stort kys og fortæl han du elsker ham,det er altid en god start

og vis ham endeligt hvad du lige har skrevet

Monica

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Giv ham et stort kys og fortæl han du elsker ham,det er altid en god start

og vis ham endeligt hvad du lige har skrevet

Monica

Hvor er du bare sød.. tusind tak for dit svar ! 

Anmeld

3. maj 2012

foto på lærred

Sig det som det er: At du elsker ham, og at du er ked af at du nogle gange kan være strid og virke utaknemmelig, men at du elsker ham og jeres liv sammen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.