det er så frustrerende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

missclint

har nu forsøgt i 17 mdr at få ønskebarn nr 2 men der sker bare intet

vi har en datter som tog over 4 år at 'fremstille' så jeg frygter at jeg bare ikke kan blive gravid igen.

min storesøster venter nu barn nr 4, de er nærmest blevet gravide bare ved at kigge på hinanden og den sidste er kommet på trods af de brugte prævention. synes det er så uretfærdigt. er selvfølgelig super glad på deres vegne og glæder mig til at blive moster til endnu en guldklump, men hvorfor skal det være så nemt for nogle og slet ikke muligt for andre

ville ikke rigtig noget med dette indlæg, blot af med lidt af mine meget frustrerende tanker.

til alle i andre skønne tøser der ønsker barn håber jeg heldet snart er med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

FrkZier

missclint skriver:

har nu forsøgt i 17 mdr at få ønskebarn nr 2 men der sker bare intet

vi har en datter som tog over 4 år at 'fremstille' så jeg frygter at jeg bare ikke kan blive gravid igen.

min storesøster venter nu barn nr 4, de er nærmest blevet gravide bare ved at kigge på hinanden og den sidste er kommet på trods af de brugte prævention. synes det er så uretfærdigt. er selvfølgelig super glad på deres vegne og glæder mig til at blive moster til endnu en guldklump, men hvorfor skal det være så nemt for nogle og slet ikke muligt for andre

ville ikke rigtig noget med dette indlæg, blot af med lidt af mine meget frustrerende tanker.

til alle i andre skønne tøser der ønsker barn håber jeg heldet snart er med jer

det skal nok ske for dig igen

Anmeld

3. maj 2012

missclint

FrkZier skriver:

det skal nok ske for dig igen

tak, jeg håber virkelig du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.