Anbefal en børne-cd :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Noahmor

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline eeelsker musik og vi har indtil nu "bare" hørt dem fra jeg var lille Sjovt nok er hun gladest for de sange jeg kan huske Hehe ..

Hvilke cd'er hører jeres børn ? 

Det skal helst ikke være en cd hvor det er børn som synger .. Jeg skal også kunne holde ud at høre på det

Vi har Åh Abe boksen og Noah elsker den. 

Vi har også Kim Larsens "Glemmebogen for børn", men hører den ikke rigtig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mussen2

Sangbogen evigglad helt kanon

Anmeld

3. maj 2012

foto på lærred

Vi brugte Søs Fingers Vuggevise da hun var lille. Den var, som du også er inde på, også til at holde ud for de voksne. Det er selvfølgelig ikke "lege/dansemusik", det det har vi brugt Åh Abe boxen som hun var rigtig glad for.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

3. maj 2012

4xGreve

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline eeelsker musik og vi har indtil nu "bare" hørt dem fra jeg var lille Sjovt nok er hun gladest for de sange jeg kan huske Hehe ..

Hvilke cd'er hører jeres børn ? 

Det skal helst ikke være en cd hvor det er børn som synger .. Jeg skal også kunne holde ud at høre på det

Har ikke læst hele tråden men vi er super glade for åh abe boksen

Anmeld

3. maj 2012

4xGreve

foto på lærred skriver:

Vi brugte Søs Fingers Vuggevise da hun var lille. Den var, som du også er inde på, også til at holde ud for de voksne. Det er selvfølgelig ikke "lege/dansemusik", det det har vi brugt Åh Abe boxen som hun var rigtig glad for.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Åh ja det er en rigtig god og sød cd altså den med søs finger

Anmeld

3. maj 2012

MariaJ

Halfdan Rasmussens ABC. Det er er egentlig en bog, men der følger en cd med, og den er meget populær hjemme hos os.

Vi har også Åh Abe boksen, og den er også et hit.

Anmeld

4. maj 2012

Maja_4000

MariaJ skriver:

Halfdan Rasmussens ABC. Det er er egentlig en bog, men der følger en cd med, og den er meget populær hjemme hos os.

Vi har også Åh Abe boksen, og den er også et hit.

Kan du nævne et par sange ?

Anmeld

4. maj 2012

tarkoflen

Når vi skal have børn, skal de have nogle af disse det kan godt være, at din datter er blevet lidt for stor til at de er sjove, men jeg tænker dem som hygge/afslapnings cder og nogle jeg skal høre mens jeg er gravid.

http://www.rockabyebabymusic.com/

Du kan høre mange af dem på youtube, så du kan høre hvad det er for noget

Anmeld

4. maj 2012

Chris86

Albertes børne cd Den hører vi på vej til og fra vuggestue

Anmeld

4. maj 2012

MariaJ

Maja_4000 skriver:

Kan du nævne et par sange ?

Jeg er ikke sikker på at det er sange man kender, hvis man ikke har hørt CD'en. Det er "vrøvlevers", der bruger ord der starter med de forskellige bogstaver, men teksterne er rigtig sjove og der er fine billeder i bogen, der passer til og melodierne er forskellige varianter af rytmisk musik. Johanna på to år elsker dem, og danser rundt i stuen, når den er på. Vi voksne synes også den er ret sjov. Især hvis man lytter efter nogle af teksterne. Måske findes den på biblioteket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.