svømme/badeble.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.864 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Leneur

Vi tager på ferie... JUBII... og er kommet i tanke det nok er smart med badebleer, så håber i kan hjælpe med at anbefale en god en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har prøvet lidt forskellige og har været lige tilfreds med dem alle! Hvor ska i hen? Vi var på Mallorca sidste år og der havde de svømmebleer. Ved de også har det i Spanien! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Leneur

StineW79 skriver:

Vi har prøvet lidt forskellige og har været lige tilfreds med dem alle! Hvor ska i hen? Vi var på Mallorca sidste år og der havde de svømmebleer. Ved de også har det i Spanien! Vh stine

Ja det ender det da også med at vi skal købe dernede for det glemte jeg i går... Vi skal til Kreta...

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Leneur skriver:

Ja det ender det da også med at vi skal købe dernede for det glemte jeg i går... Vi skal til Kreta...

Kender flere som har købt svømme bleer og bleer der, og der har de været fint tilfredse! 

Rigtig god tur! Vh Stine ( som slet ik er misundelig )

Anmeld

4. maj 2012

Leneur

StineW79 skriver:

Kender flere som har købt svømme bleer og bleer der, og der har de været fint tilfredse! 

Rigtig god tur! Vh Stine ( som slet ik er misundelig )

Ja alm bleer har jeg købt der før så der må nok også være en svømmeble. Og tak skal du have. Vi glæder os også kan du tro...

Anmeld

4. maj 2012

MissTas

Leneur skriver:

Vi tager på ferie... JUBII... og er kommet i tanke det nok er smart med badebleer, så håber i kan hjælpe med at anbefale en god en...

jeg kan anbefale dem fra imsevimse

de kan købes på www.naturebaby.dk

Anmeld

4. maj 2012

MortilCilas

Man kan købe nogle i Rema1000 som ikke er vildt dyre, og jeg har huggies tror jeg, det helt fine

Anmeld

4. maj 2012

Leneur

MissTas skriver:

jeg kan anbefale dem fra imsevimse

de kan købes på www.naturebaby.dk

Kan nok ikke lige nå at få dem hjem når vi rejser tidligt i morgen... Men tak for responsen...

Anmeld

4. maj 2012

Leneur

MortilCilas skriver:

Man kan købe nogle i Rema1000 som ikke er vildt dyre, og jeg har huggies tror jeg, det helt fine

De havde ikke nogle i min rema men må købe dernede...

Anmeld

4. maj 2012

MissTas

Leneur skriver:

Kan nok ikke lige nå at få dem hjem når vi rejser tidligt i morgen... Men tak for responsen...

nej okay.. havde jeg ikke lige set i gjorde smil.. god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.