Syg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Børn er jo tit syge det første lange stykke tid, når de starter i vuggestue eller dagpleje.. 

Vores vuggestue barn er godt og vel syg en gang pm ugen med feber eller sløj .. Så mit og fars sygedage rykker sig jo op har det så dårligt med alt den fravær  

Hvad gør i andre ? Her arbejder bedste forælderne selv .. Kan arbejdet /skole forlænge mit studie ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Børn er jo tit syge det første lange stykke tid, når de starter i vuggestue eller dagpleje.. 

Vores vuggestue barn er godt og vel syg en gang pm ugen med feber eller sløj .. Så mit og fars sygedage rykker sig jo op har det så dårligt med alt den fravær  

Hvad gør i andre ? Her arbejder bedste forælderne selv .. Kan arbejdet /skole forlænge mit studie ?

Puha ja, de berømte sygedage efter opstart i vuggestue 

Isabella startede 1/9 og har stort set hostet eller været snottet siden. Det er årstiden  Her de sidste 2-3 mrd. har der stort set intet været  Hun havde godt nok 39,5 i feber mandag morgen, men det var en reaktion på hendes 15 mrd. vaccine for 1½ uge siden, så det var hurtigt overstået. 

Herhjemme har vi kun os selv til at passe hende, når hun bliver syg. Mine forældre arbejder stadig og farmor går hjemme, men hende vil jeg ikke overlade ansvaret til... 

Jeg har brugt en del af min ferie og haft et par barn syg dage de sidste 6 mrd.. Jeg ved ikke om skolen kan forlænge dit studie, da jeg ikke læser 

Anmeld

3. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Æv, kender det godt Elias synes også at han skal prøve alle de "spændende" sygdomme de holder sig i vuggeren..

Arbejder som lærer (kvindeabejdsplads) så der er rimelig meget forståelse, men dog rigtig surt alligevel, både pga. den dårlige samvittighed over for kolleger og elever, men også fordi, man kommer helt ud af arbejdsrytmen.

Men det skulle blive bedre efter de første 1-2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.