har du oplevet, eller taget andre i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

ja, så lige til et lille sjovt  emne nu!

hvor mange af jer er blevet hørt eller taget i at have samleje? eller måske taget andre i det?

min kæreste, høre mig aldrig stønne under samleje, så han havde ikke noget imod at jeg fakede lidt med det, da det tænder ham ekstremt! Jeg gav den ikke for lidt, og lev mig helt ind i rollen, og fik skreget meget, ja.. så fornemmer jeg en puslen nede ved døren, men tænker så ikke videre over det, og skriger da videre, da det ophidser min kæreste, gør jeg alt for ham ( selvom det var meget overskridende for mig) efter samleje, går vi nedenunder, og der ser jeg mine forældre køre ligeså hurtig som vi kom ned fra stuen af/; det har fucking været fucking pinligt!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Darling<3

moooor-til-snart-2 skriver:

hvor mange af jer er blevet hørt eller taget i at have samleje? eller måske taget andre i det?

min kæreste, høre mig aldrig stønne under samleje, så han havde ikke noget imod at jeg fakede lidt med det, da det tænder ham ekstremt! Jeg gav den ikke for lidt, og lev mig helt ind i rollen, og fik skreget meget, ja.. så fornemmer jeg en puslen nede ved døren, men tænker så ikke videre over det, og skriger da videre, da det ophidser min kæreste, gør jeg alt for ham ( selvom det var meget overskridende for mig) efter samleje, går vi nedenunder, og der ser jeg mine forældre køre ligeså hurtig som vi kom ned fra stuen af/; det har fucking været fucking pinligt!!!!!!!!!

Er selv blevet både hørt og set ..

Har hørt min ene veninde :/

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Ja, jeg har den klassiske: 

Min ex og jeg var godt i gang, så åbnes døren - og hvem stod der? Det gjorde svigermor  Jeg tror hun lærte at banke på døren efter den dag 

Med samme ex havde den gamle Nordea her i byen nok fået et grin en mandag morgen hvis de havde tjekket deres overvågningskameraer 

Anmeld

2. maj 2012

OktoberMor

Meget sjovt emne... 

Jo jeg har både taget nogle i at være lidt for høje og komme ind uden lige at banke på... Men har dog også prøvet at selv blive taget i det, men det røre mig faktisk ikke, for det er jo bare sex? - hehe.. ;-) hvorfor skal jeg ikk ku få noget og vise jeg nyder det bare fordi andre tager mig i det ;-) 

Anmeld

2. maj 2012

Ryberg

Jeg har taget mine forældre i det.... min moster i det... Mine veninder har gjort det på min et værelses lejlighed, men jeg sad udenfor døren og ventede på de blev færdige og lyttede til alt det stønnen...
Jeg har lagt og sovet i en seng, mens der blev dyrket sex ved siden af mig... jeg har flere gange hørt at der var gang i den i samme hus jeg var i...

Så ja, jeg har oplevet lidt af hvert

og mine svigerforældre har taget os i det.....

og jeg synes ikke det er pinligt.. det er sex en dejlig naturlig ting, mange af os ELSKER at dyrke

Anmeld

2. maj 2012

Dot D

Ja... Dengang  nu

Her kommer historien...

Jeg boede hjemme og havde mødt en soldat, som jeg blev kæreste med. Da kasernen lå tæt på mit hjem, sov han tit hos mig i stedet for på kasernen.

Vi lå så og hyggede os, da min lillesøster braser ind ad døren. Hun siger meget ophidset:"Har du taget 9´eren?".... NEJ, gå ud med dig... Det ville hun ikke, hun stod meget stærkt på, at jeg havde taget 9´eren i det spil kort hende og en veninde sad og spillede med.. Tror du så ikke "tøsen" gå hen og hiver dynen af os (ham ovenpå mig) og siger:"Nå, dér var den så ikke".

Så går hun ud igen, og hendes veninden spørger:"Hvad laver de?" "De boller"..... Og så hørte vi ikke mere derfra, men hyggen var ovre hos os, hi hi...

Dengang blev jeg vildt flov OG gal på hende og ønskede bare "hævn", i dag synes jeg bare, at det var sjovt...

Jeg var 15-16 år og min søster 12-13 år

Anmeld

3. maj 2012

KittyCatta

Jeg er vist ikke særlig god til at gøre det "hemmeligt".  Er efterhånden blevet "taget" i det et par gange.

Anmeld

3. maj 2012

lassemor07

moooor-til-snart-2 skriver:

Ja engang min kæreste var godt i gang har nok været omkring de 18 år gik døren meget hurtigt op og der stod min lillebror og spurte hvad laver i
Har også taget min veninde i af hygge sig ved siden af mig efter en bytur i den bedste tro på jeg sov hun blev godt flov da hun opdaget jeg ikke sov
Hun har også præsteret af vække Lasses far 2 rum væk med lukket døre og han har ellers et meget godt sove hjerte men han blev vækket af hendes skrigeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.