Lamaze bi søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. maj 2012

mrsminimus

Puslingen skriver:

Jeg har også 2 hvis det er kan du få den ene

tak hvor du er du sød men der er lige en der har skrevet i dag hun vil sende en så håber på den kommer en af dagene til min lille datter... men mange tak for dit svar alligevel dejligt at se hvor hjælpsomme folk er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

2721

mrsminimus skriver:

tak hvor du er du sød men der er lige en der har skrevet i dag hun vil sende en så håber på den kommer en af dagene til min lille datter... men mange tak for dit svar alligevel dejligt at se hvor hjælpsomme folk er

Så lidt

Anmeld

30. maj 2012

Karo

mrsminimus skriver:

Super mange tak har sendt pb...

Jeg er rigtig ked og flov lige nu 

Jeg var sikker på jeg havde en lamaze bi liggende. Jeg vidste enda hvilken pose den lå i på loftet. Jeg har nettop rydet op deroppe så jeg var ikke i tvivl. Men da jeg kom derop var posen væk. Min mand syndes åbenbart at bien samt det andet baby udstyr var dumt at gemme så han har smidt den ud.

Det må du meget undskylde.

Anmeld

1. juni 2012

mrsminimus

Nadia&Daniel skriver:

Årh undskyld - havde slet ikke set dit svar.. Man kan se du "får" en nu

Hvis du stadig har en du vil af med vil min datter gerne have den alligevel da karo ikke havde en alligevel...

Anmeld

1. juni 2012

mrsminimus

Karo skriver:

Jeg er rigtig ked og flov lige nu 

Jeg var sikker på jeg havde en lamaze bi liggende. Jeg vidste enda hvilken pose den lå i på loftet. Jeg har nettop rydet op deroppe så jeg var ikke i tvivl. Men da jeg kom derop var posen væk. Min mand syndes åbenbart at bien samt det andet baby udstyr var dumt at gemme så han har smidt den ud.

Det må du meget undskylde.

Det skal du ikke være ked af det er bare pænt af dig du ville kigger efter den... det er ikke altid nemt når man er flere om at rydde op kender det kun alt for godt...

Anmeld

1. juni 2012

mrsminimus

Puslingen skriver:

Jeg har også 2 hvis det er kan du få den ene

vil gerne have en alligevel hvis tilbuddet står ved magt....

Anmeld

6. juni 2012

2721

Undskyld undskyld undskyld, havde helt svedt ud at du havde skrevet. Hvis du sender mig adressen, kan jeg sende den i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.