Ladcykel fra cykelbanditten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

spj

Er der nogen herinde der har en ladcykel fra cykelbanditten?

Vi overvejer at købe sådan en, men de havde ikke nogen vi kunne prøve og de er så populærere, at de bliver udsolgt i løbet af ingen tid. Så de anbefalede os at reservere en nu til næsten gang de får vare.
Vi synes den ser rigtig fin og god ud og prisen er også rigtig fin, men det ville være meget rart med en prøvetur eller nogle erfaringer. Så kom med jeres menig hvis i har sådan en eller kender nogen der har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vi har også haft kiggede på den, men er lidt i tvivl da den anbefalet vægt i kassen kun er 60 kg.

Den er lidt tungere end de orginale cykler. Det siges også at de ruster hurtigere end de andre, men altså passer man på den, og give den lidt "pleje" i ny og næ, er jeg sikker på det nok skal gå.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. maj 2012

spj

numsefisk skriver:

Vi har også haft kiggede på den, men er lidt i tvivl da den anbefalet vægt i kassen kun er 60 kg.

Den er lidt tungere end de orginale cykler. Det siges også at de ruster hurtigere end de andre, men altså passer man på den, og give den lidt "pleje" i ny og næ, er jeg sikker på det nok skal gå.

Tak for svar.

Har du prøvet at køre på den?

Har du købt en anden?

Anmeld

2. maj 2012

Lusi

numsefisk skriver:

Vi har en Winther kangaroo og den er super fed!! Den kan laste op til 100 kg. + én selv.. Og ungerne kan være op til 150 cm. Den skulle også være noget lettere end de andre ladcykler. Men den er jo så også noget dyrere vi har fået vores på afbetaling. Enten kunne vi betale 19.000 nu og her, eller betale 873 om måneden i 24 måneder.. (dog er jeg pisse træt af den ligenu, for er punkteret 3!!! Dage i træk!!! Der er 3 km ud til børnehaven, så der er pænt langt hjem, når ungerne sidder i og man skal trække den død over cykelsmeden

Anmeld

2. maj 2012

spj

Lykke86 skriver:

Vi har en Winther kangaroo og den er super fed!! Den kan laste op til 100 kg. + én selv.. Og ungerne kan være op til 150 cm. Den skulle også være noget lettere end de andre ladcykler. Men den er jo så også noget dyrere vi har fået vores på afbetaling. Enten kunne vi betale 19.000 nu og her, eller betale 873 om måneden i 24 måneder.. (dog er jeg pisse træt af den ligenu, for er punkteret 3!!! Dage i træk!!! Der er 3 km ud til børnehaven, så der er pænt langt hjem, når ungerne sidder i og man skal trække den død over cykelsmeden

Hvis finansere var i orden, så havde jeg også valgt en der ikke er i træ. Men det er pengene bare ikke til og jeg gider ikke skulle betale af på noget de næste år.

Anmeld

4. maj 2012

spj

Opper den lige. Der må da være nogen herinde der har sådan en cykel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.