Nu med 40% rabat! Kun DKK 480,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 4. maj 2012
Detaljer
Bliver super optimalt forberedt til fødslen med dette helt unikke digitale fødselskursus som er skabt af jordemoder og forfatter Pia Hern. Kurset er både for første- og fleregangs gravide fordi det indeholder helt nye vinkler og nye overraskende ting som du sikkert ikke har tænkt over kan have stor betydning for fødslen forløb.
På 3 intensive og tætpakkede timer får du:
- Afgørende viden om din krop og hvordan du arbejder med og ikke imod den
- Afgørende viden om dine tankers betydning for fødslen og hvordan du styrer dem
- De 4 essentielle redskaber til at håndtere smerte og til at kunne føde trygt og naturligt
Kurset vil give dig en helt nyt syn på fødslen, giver dig alle de redskaber du behøver og har allerede hjulpet mange til at få en super dejlig fødselsoplevelse. Kurset kan høres igen og igen og når det passer dig og din partner. Lettere og bedre fås det ikke!
Ekstra Bonus – over 30 siders Arbejdsbog sprængfyldt med spændende øvelser der hjælper dig til at bliver endnu bedre forberedt end du nogen sinde troede muligt!
“Jeg er stadig imponeret over virkningen af dit digitale kursus. Jeg havde aldrig drømt om den effekt det havde. Jeg havde den mest fantastiske fødsel, og jeg forstår stadig ikke at det gik så let. Jeg ville aldrig have undværet dette kursus og det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv, min mand og vores dejlige datter” Dorte 1.gangsfødende
“Kurset har virkelig givet mig stof til eftertanke.. Kan mærke at der er en del jeg kan forberede mig bedre på rent mentalt, her de sidste uger. Især den del af kurset der omhandler, hvordan ens mindset kan stoppe/hindre veerne.. her er noget jeg skal ind og arbejde med…Du giver nogle tydelige billeder, for at fremme forståelsen. I like. Din stemme har en utrolig beroligende effekt, på mig. Er faldet i søvn til den hver aften denne weekend.”
Johanna 2.gangsgravid
”Kurset gjorde, at jeg endte med at være bedre forberedt og mere accepterende omkring hele forløbet. Jeg tog tingene som de kom, og følte mindre behov for kontrol. Pga. det hurtige forløb fik jeg ikke gjort brug af dine råd om fødselsvelvære, men havde utrolig stor gavn af vejrtrækningsteknikken, som virkede nærmest meditativ på mig. Endnu en gang tak for et inspirerende kursus.”
Nina 1.gangsfødende
KONTAKT INFORMATION
Jordemoder Pia Hern
Endrupvej 14, 3480 Fredensborg
Tel: 2272 4687
Website: www.motherbynature.dk
DET MED SMÅT
Efter endt handel går der nogle dage, så bliver du kontaktet af jordemoder Pia Hern, som sender dit kursus til dig på din mail. Har du spørgsmål i den forbindelse så ring til Mother By Nature tel. 2272 4687
Du får 40% rabat - kun DKK 480,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 4. maj 2012