I fredags var jeg til vagtlæge og fik at vide jeg havde betændelse i min bughulen plus en cyste der var bristet, men mandag ringede jeg gik til vagtlægen fordi jeg næsten ikke kunne gå jeg fik en tid kl 18.20 og de tog en graviditetstest på mig og den var positiv, men skulle indlægges med det samme ,da de skulle skanne mig kunne de ikke se noget i min livmoder, så jeg fik det rigtig skidt, men ligepluselig sagde lægen at fosteret sad i min æggeleder så jeg skulle opereres hurtigst muligt fordi, jeg havde blod i maven plus at fosteret nok havde lagt der ca halvanden til to mdr. Da jeg så blev opereret igår 08.45 og var færdig omkring 10.00. Bagefter kommer der en læge ned og fortæller mig forløbet hvordan det er gået, hun fortæller mig så at de har fjernet min venstre side af æggelederen fordi den var så ødelagt, men som om det ikke skulle være nok, så fik jeg også at vide at den højre æggeleder ikke dur fordi den er helt lukket til
Så jeg har nu fået at vide at, jeg ikke kan få børn på naturligt vis, men at vi skal have hjælp
Fordi hvis jeg bliver gravid igen så vil det mislykkes igen og igen. Nu er mit spørgsmål så, hvordan foregår sådan noget? Og om det koster noget? Håber der er nogle som kan hjælpe med råd og vejledning?
Anmeld