HJÆLP! Jeg kan ikke blive gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

MichelleN

I fredags var jeg til vagtlæge og fik at vide jeg havde betændelse i min bughulen plus en cyste der var bristet, men mandag ringede jeg gik til vagtlægen fordi jeg næsten ikke kunne gå jeg fik en tid kl 18.20 og de tog en graviditetstest på mig og den var positiv, men skulle indlægges med det samme ,da de skulle skanne mig kunne de ikke se noget i min livmoder, så jeg fik det rigtig skidt, men ligepluselig sagde lægen at fosteret sad i min æggeleder så jeg skulle opereres hurtigst muligt fordi, jeg havde blod i maven plus at fosteret nok havde lagt der ca halvanden til to mdr. Da jeg så blev opereret igår 08.45 og var færdig omkring 10.00. Bagefter kommer der en læge ned og fortæller mig forløbet hvordan det er gået, hun fortæller mig så at de har fjernet min venstre side af æggelederen fordi den var så ødelagt, men som om det ikke skulle være nok, så fik jeg også at vide at den højre æggeleder ikke dur fordi den er helt lukket til Så jeg har nu fået at vide at, jeg ikke kan få børn på naturligt vis, men at vi skal have hjælp Fordi hvis jeg bliver gravid igen så vil det mislykkes igen og igen. Nu er mit spørgsmål så, hvordan foregår sådan noget? Og om det koster noget? Håber der er nogle som kan hjælpe med råd og vejledning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Ma-lu

Kæmpe kram til dig 

Anmeld

2. maj 2012

morbibi

MichelleN skriver:

I fredags var jeg til vagtlæge og fik at vide jeg havde betændelse i min bughulen plus en cyste der var bristet, men mandag ringede jeg gik til vagtlægen fordi jeg næsten ikke kunne gå jeg fik en tid kl 18.20 og de tog en graviditetstest på mig og den var positiv, men skulle indlægges med det samme ,da de skulle skanne mig kunne de ikke se noget i min livmoder, så jeg fik det rigtig skidt, men ligepluselig sagde lægen at fosteret sad i min æggeleder så jeg skulle opereres hurtigst muligt fordi, jeg havde blod i maven plus at fosteret nok havde lagt der ca halvanden til to mdr. Da jeg så blev opereret igår 08.45 og var færdig omkring 10.00. Bagefter kommer der en læge ned og fortæller mig forløbet hvordan det er gået, hun fortæller mig så at de har fjernet min venstre side af æggelederen fordi den var så ødelagt, men som om det ikke skulle være nok, så fik jeg også at vide at den højre æggeleder ikke dur fordi den er helt lukket til Så jeg har nu fået at vide at, jeg ikke kan få børn på naturligt vis, men at vi skal have hjælp Fordi hvis jeg bliver gravid igen så vil det mislykkes igen og igen. Nu er mit spørgsmål så, hvordan foregår sådan noget? Og om det koster noget? Håber der er nogle som kan hjælpe med råd og vejledning?

Øv for en situation, men der er heldigvis hjælp at hente. Flere herinde kender til det og lægen kan henvise dig med det samme til IVF.
Sender dig en krammer

Anmeld

2. maj 2012

MichelleN

morbibi skriver:

Øv for en situation, men der er heldigvis hjælp at hente. Flere herinde kender til det og lægen kan henvise dig med det samme til IVF.
Sender dig en krammer

Takker for krammet

Men det er ikke ligenu der skal ske noget fordi jeg er igang med uddannelse og kæresten og jeg er lige flyttet hver for sig, men det er rart at vide der er hjælp at hente

Anmeld

2. maj 2012

MichelleN

Ma-lu skriver:

Kæmpe kram til dig 

Takker for krammet

Anmeld

2. maj 2012

jcbaby

Hvor lyder det som en hård tur du har været igennem, du får lig en kæmpe

Jeg har selv fået fjernet min ene æggestok, den anden fungere dog fint, men min kæreste har så nedsat sædkvalitet, så vi er igang med reagensglas, hvilket også vil være måden du kan få hjælp på til at få børn - så der er hjælp at hente

Held og lykke

Anmeld

2. maj 2012

l.kjoeller

Rigtig ked af at høre om din graviditet uden for livmoderen. må have været et chok. blev i mandags mor til et mirakel skabt ved reagensglas behandling. dine chancer for graviditet på den måde er 100 procent lige så gode som andres da æggelederens funktion er unødvendig i den sammenhæng. syns ikke behandlingen er så slem . det koster heldigvis ikke noget at få behandling mere og der er igen tilskud til medicinen. held og lykke fremover. projekt baby skal også nok lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.