Mit barn har ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Anonym trådstarter

Og aner ikke hvor - det er enten i øret (pga forkølelse) Eller i gummerne, han er ved at få de to øverste i overmunden.

Han piver, og vrider sig - sover dårligt om natten. V ågner konstant og beklager sig. Det har stået på i en lille uge, har givet panodil 3 aftener i træk, men synes ikke jeg vil fylde ham med det hver aften.
Har fået tid hos lægen med øret, men først om en uge (!!)

Hvad skal jeg gøre for at få min glade dreng igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Og aner ikke hvor - det er enten i øret (pga forkølelse) Eller i gummerne, han er ved at få de to øverste i overmunden.

Han piver, og vrider sig - sover dårligt om natten. V ågner konstant og beklager sig. Det har stået på i en lille uge, har givet panodil 3 aftener i træk, men synes ikke jeg vil fylde ham med det hver aften.

Min søn har også ondt et eller andet sted , men fejler åbenbart ikke noget 

Vi har også givet ham panodil , og lige så snart han har fået det har der ikke været noget .. Hmm .. Her skylder jeg skylden på gummerne .. 

for det snart går over hos din søn 

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Min søn har også ondt et eller andet sted , men fejler åbenbart ikke noget 

Vi har også givet ham panodil , og lige så snart han har fået det har der ikke været noget .. Hmm .. Her skylder jeg skylden på gummerne .. 

for det snart går over hos din søn 

Stakkels drenge ;(
Så må jeg ty til lidt panodil inden sengetid, det er så synd for de små drenge..
Hvor ofte gir I panodil?

Anmeld

2. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Stakkels drenge ;(
Så må jeg ty til lidt panodil inden sengetid, det er så synd for de små drenge..
Hvor ofte gir I panodil?

Vi har kun givet når han har givet udtryk for han virkelig har ondt .. Altså vredet sig , slået os osv..

Anmeld

2. maj 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Du kan få noget på recept som du dupper en vatpind i og så smører på gummerne. Det smager af nelliker og lugter ret krads, men her tog det drengens smerter omgående. Men kan ikke huske hvad det hed, det skal smides ud efter 14 dage eller sådan noget...

Prøv at ringe op til vagtlægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.