karbonader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

debbie19

den står på karbonader herhjemme men er i tvivl hvordan vi tilbereder dem. skal der ekspamenteres(stavefejl) eller skal de på panden som sædvanlig.kan man ikke godt grille karbonader på en bordgrill. eller kan man komme dem i ovnen.  nogen som har prøvet noget ligne af de to ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

debbie19

2. maj 2012

MomInTheMaking

debbie19 skriver:

den står på karbonader herhjemme men er i tvivl hvordan vi tilbereder dem. skal der ekspamenteres(stavefejl) eller skal de på panden som sædvanlig.kan man ikke godt grille karbonader på en bordgrill. eller kan man komme dem i ovnen.  nogen som har prøvet noget ligne af de to ting 

Karponader er dem med panering Right? Så tror jeg nemlig hverken grill eller ovn er særlig godt, da panering skal have fedtstof for at blive sprød. ville nok bare lave dem på den traditionelle måde.

Anmeld

2. maj 2012

MorEllen

Mom In The Making skriver:

Karponader er dem med panering Right? Så tror jeg nemlig hverken grill eller ovn er særlig godt, da panering skal have fedtstof for at blive sprød. ville nok bare lave dem på den traditionelle måde.

Ja, enig Hvis du vil grille dem eller komme dem i ovenen så ville jeg ha droppet æg og rasp.. Men så forsvinder jo lidt af den gode sprøde karbonadesmag

Anmeld

2. maj 2012

debbie19

Ja, enig Hvis du vil grille dem eller komme dem i ovenen så ville jeg ha droppet æg og rasp.. Men så forsvinder jo lidt af den gode sprøde karbonadesmag

vi grillede dem.de blev super gode  de blev vendt i mel. og blev rigtig lækre og sprøde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.