Hypnoseværkstedet.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

2børn2

Ja er der nogen der har erfaringer med dem eller hørt noget om dem??

Har en søn der skal behandles 4. juni, så vi forhåbentlig får bugt med hans night terror.

Ville bare høre om der var nogen herinde der havde hørt noget om dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Zafir

Jeg har netop idag skrevet til et andet sted - fordi jeg læste at de er gode til at ordne det med birkeallergi. Og jeg er lige til at grave ned idag

Så jeg håber at det er gode erfaringer. Men jge ved det ikke endnu.

Hvad skal I hypnotiseres for eller imod?

Anmeld

2. maj 2012

2børn2

Zafir skriver:

Jeg har netop idag skrevet til et andet sted - fordi jeg læste at de er gode til at ordne det med birkeallergi. Og jeg er lige til at grave ned idag

Så jeg håber at det er gode erfaringer. Men jge ved det ikke endnu.

Hvad skal I hypnotiseres for eller imod?

han lider i svær grad af night terror..

Og det ligger i underbevidstheden.. han er 9 år og har haft det siden spæd.. på en dårlig dag (næsten hver dag), vågner han og har voldsomme mareridt med fuldt åbne øjne efter ca 2 timer og så hver time en 2-4 gange, så det længste sammenhængende søvn jeg får og har fået i mange år er 2-3 timer...

Og det bliver altså max belastende til sidst.. intet hænger sammen overhovedet...

Så nu prøver vi dette.. ellers har vi prøvet alt muligt andet uden stabilt held.. men dette er vi rigtig hooked på...

Anmeld

2. maj 2012

Zafir

2børn2 skriver:

han lider i svær grad af night terror..

Og det ligger i underbevidstheden.. han er 9 år og har haft det siden spæd.. på en dårlig dag (næsten hver dag), vågner han og har voldsomme mareridt med fuldt åbne øjne efter ca 2 timer og så hver time en 2-4 gange, så det længste sammenhængende søvn jeg får og har fået i mange år er 2-3 timer...

Og det bliver altså max belastende til sidst.. intet hænger sammen overhovedet...

Så nu prøver vi dette.. ellers har vi prøvet alt muligt andet uden stabilt held.. men dette er vi rigtig hooked på...

Håber det hjælper!!!

Anmeld

2. maj 2012

2børn2

Zafir skriver:

Håber det hjælper!!!

Tak! Det håber vi også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.