Dagen startede ud som altid... vores søn stod op, far tog på arbejde og jeg kørte sønnike i dp.
Tanken om at skulle gøre rent i huset var ikke så fristende, så satte mig i sofaen.. bare lige for at zappe lidt...
Så kom tiden hvor postkassen skulle checkes - forhistorien er at jeg har søgt på mit drømmejob på en drømmeinstitution og har gået og ventet på svar fra stedet - og vidste at havde jeg ikke hørt fra dem senest 6. maj skulle jeg betragte stillingerne som besatte. Tiden gik og gik, ingen post, intet
.... og gnisten slukkedes gradvist stille hen...
IDAG gik jeg så ud til postkassen og fandt en kuvert med mit navn på
det var så billetterne til Walking With Dinosaurs i oktober...
også rigtig fedt at skulle afsted, men det betaler jo ikke regningerne, så blev helt trist og gik ind og skrev på fb med en rigtig hængemule....
Så checkede jeg emails sekunder senere, selvom jeg netop havde for få minutter forinden... og der lå DEN..... der lå emailen fra drømmeinstitutionen!!!!! 
Jeg skal til jobsamtale d. 16 maj!!!!! 
Her indsættes alle mulige slags smileys der render og griner, og græder af lettelse og jubler og smiler og slet ikke kan være i sig selv.
Jeg skal til jobsamtale!!!!!!!!! På yndlingsdrømmejobbet! Det er bare det mest fantastiske! Kan ikke få armene ned! Har danset i haven og grint, leet og grædt!
Det er SÅ fedt så fedt så fedt!!!!
Anmeld