Mussen2 skriver:
ha ha, ja, jeg ved godt de ikke tåler det vilde frost, men har også læst at der er flere sm siger de har bedst af at stå ude trods frost. Måske jeg bare skal skærer den helt ind tl stammen og så se om der sker nogt i læbet af et par måneder. De har været pakket ind i planteposer, men frosten har jo været ekstrem hård i år. Så hvis de overlever i år, så overlever de alt
jeg har et appelsintræ, som jeg har beskåret på må og få, det ser ikke så kønt ud. så jeg må erkende det rækker mit talent ikke til
Jeg tror ikke det skal skæres helt ind til stammen - personligt ville jeg liiiiige give det en chance inden jeg skar i det, for HVIS den kommer igen, kan du jo bare skære det døde væk?
Ja, oliven kan tilsyneladende ikke lide hård frost - men skal helst nå at få 1-2 minusgrader for at sætte frugt (lyder jeg ikke klog? - google er min ven
)
Jeg fik et smukt citrontræ i fødselsdagsgave - men nu har lortet smidt næsten alle bladene (frugter er der dog masser af
), så nu har det fået en timeout på terassen - så må vi se om den kan lide det, eller om den kreperer 
Anmeld