Baby sveder om natten hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.015 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

christinak

Vores dreng på 2 uger har det rigtig varmt så han har ikke for meget tøj på i forvejen, men om natten havde vi fundet en balance hvor han får lang ærmet body på og sokker og så hans dyne og det har virket godt, men her til morgen var hans ryg gennemblødt af sved ned igennem madrassen også og jeg havde tjekket ham hele natten om han havde det for varmt, sidst halvanden time forinden og der havde han en fin temperatur.

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere for at han ikke sveder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Nettemor

Hvad med at give ham en tynd dragt på og så ingen dyne men bare et tæppe?

Anmeld

2. maj 2012

christinak

Nettemor skriver:

Hvad med at give ham en tynd dragt på og så ingen dyne men bare et tæppe?

Hans body han sover i er forholdsvis tynd og synes han virker en smule kold når han kun har tæppe på

Anmeld

2. maj 2012

Nettemor

christinak skriver:

Hans body han sover i er forholdsvis tynd og synes han virker en smule kold når han kun har tæppe på

Jamen hvis han så har en heldragt på? Så er du jo sikker på han har tøj på det hele.. Og så bare et uld tæppe eller sådan noget over..

Anmeld

2. maj 2012

christinak

Nettemor skriver:

Jamen hvis han så har en heldragt på? Så er du jo sikker på han har tøj på det hele.. Og så bare et uld tæppe eller sådan noget over..

Det var måske en ide, men han har prøvet at have nat dragt på med et tæppe og der svedte han desværre også

Anmeld

2. maj 2012

Nettemor

christinak skriver:

Det var måske en ide, men han har prøvet at have nat dragt på med et tæppe og der svedte han desværre også

Prøv evt med et uldtæppe. Eller et ganske tyndt let tæppe...

Fordelen er jo også at kan du mærke han har det varmt så kan du lige trække det til side. Når han netop har natdragten på..

Har I det varmt i soveværelset?

Anmeld

2. maj 2012

Maja88

jeg ville droppe sokkerne og så anskaffe mig en sommerdyne.-..

gjorde vi ret hurtigt til min datter sidste år.. hun sov med sommerdyne allerede i April, fordi hun var så varm...

og så købte vi sådan noget dragter med korte ame og ben..

Anmeld

2. maj 2012

modesty

Sommerdyne. 

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Var det mig havde jeg købt nogle tynde heldragter med fødder i og givet dem på og ikke andet. Så evt en sommerdyne eller sluk for varmen i soveværelset og prøv om det er nok sammen med vinterdynen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.