Hvorfor bløder jeg under ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej Babyfolk 

Jeg har haft lidt brunligt udflåde midt i min cyklus, og går så ud fra der er når min ægløsning er der? (vil i ikke mene det) Mit spørgsmål er så: Har i sex imens den brunlige udflåde eller efter? eller er det forsent når det brunlige udflåde er der? Og hvorfor bløder man overhovedet under ægløsning?

Tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Babyfolk 

Jeg har haft lidt brunligt udflåde midt i min cyklus, og går så ud fra der er når min ægløsning er der? (vil i ikke mene det) Mit spørgsmål er så: Har i sex imens den brunlige udflåde eller efter? eller er det forsent når det brunlige udflåde er der? Og hvorfor bløder man overhovedet under ægløsning?

Tak fordi du læste med 

Slet ingen der ved noget ??

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har søgt flere steder på nettet, men jeg kommer ikke rigtig frem til noget som minder om mit, er der slet ingen der kan hjælpe mig ? 

Anmeld

2. maj 2012

Mariekiksen

Jeg har ikke prøvet at have brunligt udflåd midt i en cyklus. Kun da jeg var på piller. Kan det være fordi du netop er stoppet med piller og din cyklus så er fucket lidt op??? Tænker jeg umiddelbart... 

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Mariekiksen skriver:

Jeg har ikke prøvet at have brunligt udflåd midt i en cyklus. Kun da jeg var på piller. Kan det være fordi du netop er stoppet med piller og din cyklus så er fucket lidt op??? Tænker jeg umiddelbart... 

Årrrrhh, TUSIND TAK for dit svar.. 

Jeg har aldrig været på p-piller da jeg ikke kan tåle dem, så det er ikke derfor. jeg har haft det de sidste 4 gange i min cyklus 

Anmeld

2. maj 2012

Mariekiksen

Hmm okay. Jeg ville prøve at ringe til min læge så og spørge hvad det kan skyldes. Det må være mit bedste råd! Held og lykke! 

Anmeld

2. maj 2012

mc90

Nogle kvinder har pletblødninger på det tidspunkt hvor ægget bliver løsnet fra æggestokken :-) Så ind under dynen med dig, og lav en baby!

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Mariekiksen skriver:

Hmm okay. Jeg ville prøve at ringe til min læge så og spørge hvad det kan skyldes. Det må være mit bedste råd! Held og lykke! 

Tusind tak mariekiks 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.