Flyverdragt til nyfødt - nødvendigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa. 

Jeg har termin d 20 sep., og tænkte på om det er nødvendigt med en flyverdragt? Baby skal sove ude. 

Hvis det er nødvendigt, kan i sp anbefale en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Clisolka

Hejsa. 

Jeg har termin d 20 sep., og tænkte på om det er nødvendigt med en flyverdragt? Baby skal sove ude. 

Jeg havde ikke flyverdragt til Isabella da hun var nyfødt (fra 30 okt.). Hun er et meget varmt barn, så jeg kunne nøjes med en fleecedragt, for hun var godt pakket i barnevognen 

Jeg vil sige at det kommer helt an på, hvor varmt et barn du får 

Du kan også købe en voksipose - der ligger de godt i 

Anmeld

1. maj 2012

morethanperfect

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa. 

Jeg har termin 30 Sep. og jeg har en køredragt som jeg også vil bruge til ham ..

Anmeld

2. maj 2012

2babygirls

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa. 

Madeleine er fra 10 oktober og vi brugte en fleecedragt fra HM hele vinteren over. Hun sov bare under en dyne og tæppe.
I januar da hun var 3 mdr købte vi sp en sleebee på tilbud.
Der kom jo sne i slutningen af november 2010 og hun var fint varm.

Anmeld

2. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng er fra 15. oktober og vi havde en fleecedragt til ham. En flyverdragt bliver for varm.

Anmeld

2. maj 2012

Livsmor

Nej, ikke engang til mine piger der er fra maj+juli har jeg har flyverdragter. Ville vælge en fleecedragt, og bruge den i autostolen. I lift eller evt. Voksi/Sleepy bare en trøje og hue.

Anmeld

2. maj 2012

Mother-love

Jeg vil sige at det ikke er nødvendigt. For er ret sikker på at det vil blivefor varmt. For barnet ligger jo under dyne osv. Vi havde en køredragt til isabella her i vinter. Hun er fra maj så vi brugte ikke en der ihvertfald. Men hellere købe en fleecedragt eller lign. Og så købe et uldtæppe til at ligge ovenpå dynen eller have det liggende under barnet. For de må jo heller ikke få det for varm. Og så længe barnet ikke. Er stor nok til at sidde selv i barnevognen så er det ikke nødvendigt. Da det jo stortset kun er hovedet der ville stikke frem.
Så spar du de penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.