Ny fotokurs- "gerilla style"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Susan1978

JUHUUUU JAN jeg kommer..

kommer der nogle andre?

sender du en besked med adresse?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

OSCARSSON

Susan,

Så bliver jeg ikke alene i hvert fald...

Jeg lægger adressen i den her tråd efter weekenden.

Vi ses.

Anmeld

10. maj 2009

Susan1978

Jan må jeg godt ta en kollega med.. hun har lige købt nyt spejlreflex ..

Anmeld

10. maj 2009

OSCARSSON

Susan1978 skriver:

Jan må jeg godt ta en kollega med.. hun har lige købt nyt spejlreflex ..

Susan, det må du da gerne. Jeg vil at så mange som muligt får chansen at blive en bedre børnefotograf. Hvis hun vil være med i fotokonkurrencen med mulighed til at vinde en OSCARSSON- real life session til et værdi af 1500 kr så skal hun dog blive medlem af Baby.dk, og det vil hun sikkert ikke også?

mvh

Jan Oscarsson

Anmeld

10. maj 2009

Susan1978

Hun har faktisk ikke sm&aring; b&oslash;rn mere, hendes dreng er halv voksen.. <br /> <br /> <br /> men det er okay ik?&nbsp;<br /> <br /> Susan

Anmeld

10. maj 2009

OSCARSSON

Susan1978 skriver:

Hun har faktisk ikke sm&aring; b&oslash;rn mere, hendes dreng er halv voksen.. <br /> <br /> <br /> men det er okay ik?&nbsp;<br /> <br /> Susan

Det er helt fint med mig og jeg tror ikke at Henrik har noget at invænde mod at også mennesker med ældre børn bliver medlem af Baby.dk. De har ju også erfaring at bidrage med, da de varet igennem barn og baby fasen allereden.

Og det er vel ikke fejl for hende at deltage i konkurrencen som jeg ordner efter kursen..?

Eller vil du ikke at hun er med i den for at du skal have en større chanse at vinde selv..?

Jeg driller dig bare, det forstår du ikke også..?

Mvh

Jan

Anmeld

11. maj 2009

Susan1978

jo jeg er helt med..

har du stadig kun os to på tilmeldings blanketten?

Anmeld

11. maj 2009

OSCARSSON

Susan1978 skriver:

jo jeg er helt med..

har du stadig kun os to på tilmeldings blanketten?

Karoline har også sagt at hun gerne vil med.  

Jeg tror nok at der er flere som kommer til i sidste minut...
Det skal blive meget sjov at møde jer. 

Anmeld

15. juni 2009

Susan1978

OSCARSSON skriver:

Karoline har også sagt at hun gerne vil med.   

Jeg tror nok at der er flere som kommer til i sidste minut...
Det skal blive meget sjov at møde jer. 

Jan er det stadig kun os 2 og Karoline?

Blir det til noget ?  og sender du en adresse? og hvad tid blir det ca?
Hvad skal vi have med, ud over kamera ?  hvad med madpakke eller køber vi noget mad i nærheden  ?

Jeg ville også helt vildt gerne lære at lave det der foto redigering hvor man fremhæver noget bestemt på billedet.  kan det mon presses ind? når vi ikke er flere?

Anmeld

17. juni 2009

OSCARSSON

Susan1978 skriver:

Jan er det stadig kun os 2 og Karoline?

Blir det til noget ?  og sender du en adresse? og hvad tid blir det ca?
Hvad skal vi have med, ud over kamera ?  hvad med madpakke eller køber vi noget mad i nærheden  ?

Jeg ville også helt vildt gerne lære at lave det der foto redigering hvor man fremhæver noget bestemt på billedet.  kan det mon presses ind? når vi ikke er flere?

Hej Susan og andre der kunne ha varet intresserede i kursen den 21 juni.
( Det er faktiskt kun Susan og Karoline der tilmeldt sit intresse.)

Det har trækt ud lidt med mit svar fordi at vi her hjemme har diskuteret hvis vi skal køre hele vejen til Odense med en to og en halv uge gammel baby..?

Jeg bliver dessværre nød at skuffe jer, da vi idag har bestimt at det ikke er muligt for os at køre så langt med vores baby.

Grunden til at jeg skulle holde kursen på Fyn er ju for at min hustru gerne vil besøge sin veninde i Odense og så skulle jeg kunne bruge deres sommerhus til kursen.

Men vi har beslutet at det ikke er fair over for den bitte at køre så mange timer frem og tilbage på kun en dag. Det håber jeg at i kan forstå.

Kursen kommer dog at blive til noget, men vi er nød at udsætte den til nogen gang i efteråret. 

Som en lille plaster på såret vil jeg dog på søndag svare på spørgsmål i kan tænkes have med hensyn til foto, her på baby.dk.

Jeg logger ind nogle gange under dagen og svarer på jeres spørgsmål i den her tråd  Ny fotokurs- "gerilla style". Så bare skud løs med det i undrer jer over indenfor fotografering.

Mvh/

Jan Oscarsson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.