gynækolog?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

MyLove E

Hej.

Kan i ikke lige hjælpe mig med et lille spørgsmål?
Jeg skal til gynækolog på mandag og har tjekket en masse ting.

Jeg har ventet længe på den her tid, men er så lige kommet i tanke om at min mens starter på fredag, så den er der jo stadig mandag. Er det smart eller skal jeg ha en ny tid??

Jeg skal ha ringet til dem i morgen da jeg har glemt hvad kl jeg skal være der. Skal jeg nævne det så??

Håber nogen kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

MyLove E

Slet ingen???

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Hej.

Jeg har ventet længe på den her tid, men er så lige kommet i tanke om at min mens starter på fredag, så den er der jo stadig mandag. Er det smart eller skal jeg ha en ny tid??

Jeg skal ha ringet til dem i morgen da jeg har glemt hvad kl jeg skal være der. Skal jeg nævne det så??

Håber nogen kan hjælpe??

Jeg ville nævne det for dem, så de er klar over det. Jeg tror de undersøger en selvom man har mens, men jeg er ikke helt sikker 

Personligt ville jeg lave en ny tid - bare tanken om at få en undersøgelse mens jeg har mens ejjjj..... 

Anmeld

1. maj 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Hej.

Håber nogen kan hjælpe??

i mit brev jeg fik tilsendt med min tid, stod der at menstruation ikke var en hindring for undersøgelsen, så jeg skulle møde op uanset..

Men prøv da at nævn det hvis du er i tvivl..

Anmeld

1. maj 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

i mit brev jeg fik tilsendt med min tid, stod der at menstruation ikke var en hindring for undersøgelsen, så jeg skulle møde op uanset..

Men prøv da at nævn det hvis du er i tvivl..

Tak for dit svar.. Nævner det lige i morgen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.