Kan jeg klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

SukkerDronning

Ja, sagen er den, at igår købte jeg sandaler til min datter, i dag er farven allerede slidt væk på snuden. Hun kravler ikke, så de burde da ikke kunne blive slidt så hurtigt?

Vil I mene at jeg kan tillade mig at klage over det, eller er det bare ærgeligt/ helt normalt? (Det er ikke sket med hendes andre sko, som hun har brugt hele vinteren)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

TeamRocket

Klag over det. Hvilket mærke og model er det?

Anmeld

1. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Sirup skriver:

Ja, sagen er den, at igår købte jeg sandaler til min datter, i dag er farven allerede slidt væk på snuden. Hun kravler ikke, så de burde da ikke kunne blive slidt så hurtigt?

Vil I mene at jeg kan tillade mig at klage over det, eller er det bare ærgeligt/ helt normalt? (Det er ikke sket med hendes andre sko, som hun har brugt hele vinteren)

Jeg ville helt klart klage, hvis det var mig!

Tag ind i butikken og sig det som det er..

Anmeld

1. maj 2012

samantha1986

Sirup skriver:

Jeg havde klaget.

Du har bon på dem der viser de er nye, og hvis de nemt bliver slidte hvor de gør så burde ekspedienten oplyse dig om det. Det gjorde vi da jeg var i sko butik, så havde vi ligesom vores på det rene.

Anmeld

1. maj 2012

B&J

du skal helt sikkert klage

Anmeld

1. maj 2012

SukkerDronning

TeamRocket skriver:

Klag over det. Hvilket mærke og model er det?

En søvfarvet superfit

Anmeld

1. maj 2012

SukkerDronning

Sirup skriver:

En søvfarvet superfit

Sølvfarvet*

Anmeld

1. maj 2012

SukkerDronning

Ej hvor dejligt at høre, at jeg ikke er en strigle der vil klage

Jeg køre der ud i morgen og klager

Anmeld

1. maj 2012

SukkerDronning

samantha1986 skriver:

Jeg havde klaget.

Du har bon på dem der viser de er nye, og hvis de nemt bliver slidte hvor de gør så burde ekspedienten oplyse dig om det. Det gjorde vi da jeg var i sko butik, så havde vi ligesom vores på det rene.

Det vil jeg også mene at man burde, én dag er jo lige lovlig tidligt

Anmeld

1. maj 2012

Stumpen

Ja hellere i dag end i morgen.. For om et kort stykke tid bliver du spist af med at hun kører på scooter eller lign 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.