Vores flotte bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.102 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

hmg86

Vores flotte flotte kage.. lige som den skulle være og så smagte den pragtfuldt.. glæder mig til om 1 år, hvor vi igen kommer til at nyde denne udsøgte spise..

tusind tak til Anasmor for et fantastisk arbejde..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Sofia24

Hvor ser det smukt og lækkert ud

Anmeld

1. maj 2012

Alexander&Lærke

Hold da op den er da fantasktisk, ligesådan en bryllupskage man drømmer om, er det en herinde som har lavede den og hvor kommer hun fra i landet? Super flot....

Anmeld

1. maj 2012

hmg86

Mette&Alexander skriver:

Hold da op den er da fantasktisk, ligesådan en bryllupskage man drømmer om, er det en herinde som har lavede den og hvor kommer hun fra i landet? Super flot....

Det var Anasmor, der var så sød at træde til og hjælpe.. hun er fra Middelfart..

Anmeld

1. maj 2012

Alexander&Lærke

Fynni skriver:

Det var Anasmor, der var så sød at træde til og hjælpe.. hun er fra Middelfart..

ok kender hende ikke lige, men flot kage hun har lavede.... Øv middelfart er måske lige lovligt langt fra RY.... 

Anmeld

1. maj 2012

iris-mor

Hi hi jeg vidste hun stadig lavede kager. Sendte hende en kærlig tanke i dag da jeg selv stod og bagte. - synes bare det er lang tid siden hun sidst har lagt kager ud. Håber ikke det er fordi hun har brækket hånden

Den er super skøn, og et KÆMPE tillykke med dagen.

Da i beregnede priser, var der så en fast, el lægges pynten oveni?,  det var nemlig derfor jeg tænkte på hende, for pynen tager mig uendeligheder at lave

Anmeld

1. maj 2012

Nettemor

Hvor er den smuk!

Anmeld

2. maj 2012

hmg86

iris-mor skriver:

Hi hi jeg vidste hun stadig lavede kager. Sendte hende en kærlig tanke i dag da jeg selv stod og bagte. - synes bare det er lang tid siden hun sidst har lagt kager ud. Håber ikke det er fordi hun har brækket hånden

Den er super skøn, og et KÆMPE tillykke med dagen.

Da i beregnede priser, var der så en fast, el lægges pynten oveni?,  det var nemlig derfor jeg tænkte på hende, for pynen tager mig uendeligheder at lave

vi aftalte en pris pr. kuvert..

Hun laver heller ikke så mange kager mere, men da hun hørte min konditor var løbet fra mig, så forbarmede hun sig heldigvis over mig..

Anmeld

2. maj 2012

Muffin_girl

Sikke smuk den er !  

Anmeld

2. maj 2012

VIPpigen

Rigtig flot kage... Hun lavede også vores dåbskage sidste år. Hun var bare så fantastisk til det, den var så smuk, og smagte helt vidunderligt.

Den er såå flot, og ser rigtig lækker ud... Mmm, bliver helt sulten igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.