Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores flotte flotte kage.. lige som den skulle være og så smagte den pragtfuldt.. glæder mig til om 1 år, hvor vi igen kommer til at nyde denne udsøgte spise..
tusind tak til Anasmor for et fantastisk arbejde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op den er da fantasktisk, ligesådan en bryllupskage man drømmer om, er det en herinde som har lavede den og hvor kommer hun fra i landet? Super flot....
Mette&Alexander skriver: Hold da op den er da fantasktisk, ligesådan en bryllupskage man drømmer om, er det en herinde som har lavede den og hvor kommer hun fra i landet? Super flot....
Det var Anasmor, der var så sød at træde til og hjælpe.. hun er fra Middelfart..
Fynni skriver: Det var Anasmor, der var så sød at træde til og hjælpe.. hun er fra Middelfart..
ok kender hende ikke lige, men flot kage hun har lavede.... Øv middelfart er måske lige lovligt langt fra RY....
Hi hi jeg vidste hun stadig lavede kager. Sendte hende en kærlig tanke i dag da jeg selv stod og bagte. - synes bare det er lang tid siden hun sidst har lagt kager ud. Håber ikke det er fordi hun har brækket hånden
Den er super skøn, og et KÆMPE tillykke med dagen.
Da i beregnede priser, var der så en fast, el lægges pynten oveni?, det var nemlig derfor jeg tænkte på hende, for pynen tager mig uendeligheder at lave
iris-mor skriver: Hi hi jeg vidste hun stadig lavede kager. Sendte hende en kærlig tanke i dag da jeg selv stod og bagte. - synes bare det er lang tid siden hun sidst har lagt kager ud. Håber ikke det er fordi hun har brækket hånden Den er super skøn, og et KÆMPE tillykke med dagen. Da i beregnede priser, var der så en fast, el lægges pynten oveni?, det var nemlig derfor jeg tænkte på hende, for pynen tager mig uendeligheder at lave
vi aftalte en pris pr. kuvert..
Hun laver heller ikke så mange kager mere, men da hun hørte min konditor var løbet fra mig, så forbarmede hun sig heldigvis over mig..
Sikke smuk den er !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128