Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer..
Jeg har idag været inde i Aalborg med min veninde, for at finde nogle amme-bh'er...
Den eneste butik, hvor jeg kan passe bh'erne, havde IKKE nogle jeg kunne passe, og dirigerede mig videre i en anden butik som BURDE have størelsen.. Men nej.. ERGO: der er ingen butikker i Aalborg, hvor jeg kan få en amme-bh
Jeg bruger strl 85J, dog skal jeg op i 85K, da der ikke er meget plads at gøre godt med efter jeg er blevet gravid.. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre - har kigget på nettet, men kan overhovedet ikke finde nogen i den størelse......?
Please, en eller anden; hav en fantastisk hjemmeside/butik til mig ......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du kigget inde på www.wajketrading.dk ??
DKTiha skriver: har du kigget inde på www.wajketrading.dk ??
Nej,men det gør jeg nu :-)
Tak!!!!
Caracatita skriver: Var du i Change??? Der har jeg haft held - jeg har det problem, at næsten ingen producerer i str. 70....og slet ikke 70G.Der lå engang (ved ikke om den gør endnu) en butik i Vejgaard, som flyttede til Urbansgade, jeg tror den hed(der) Madam X. De solgte også i større str.Held og Lykke!
Var du i Change??? Der har jeg haft held - jeg har det problem, at næsten ingen producerer i str. 70....og slet ikke 70G.Der lå engang (ved ikke om den gør endnu) en butik i Vejgaard, som flyttede til Urbansgade, jeg tror den hed(der) Madam X. De solgte også i større str.Held og Lykke!
Ja, jeg var i Change, hvor jeg normalt køber undertøj.
De laver godt nok op til K, men bare ikke i amme bh'er .... Men nu kigger jeg lige på det link du lagde ind.
Ellers har jeg fundet en hjemmeside som hedder venterbarn.dk ...
Mange mange tak for hjælpen - gik lige helt i panik :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128