Hjælp ... :-( :-( :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Sandrica

Hej damer..

Jeg har idag været inde i Aalborg med min veninde, for at finde nogle amme-bh'er...

Den eneste butik, hvor jeg kan passe bh'erne, havde IKKE nogle jeg kunne passe, og dirigerede mig videre i en anden butik som BURDE have størelsen.. Men nej.. ERGO: der er ingen butikker i Aalborg, hvor jeg kan få en amme-bh

Jeg bruger strl 85J, dog skal jeg op i 85K, da der ikke er meget plads at gøre godt med efter jeg er  blevet gravid.. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre - har kigget på nettet, men kan overhovedet ikke finde nogen i den størelse......?

Please, en eller anden; hav en fantastisk hjemmeside/butik til mig ......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Caracatita

Var du i Change??? Der har jeg haft held - jeg har det problem, at næsten ingen producerer i str. 70....og slet ikke 70G.

Der lå engang (ved ikke om den gør endnu) en butik i Vejgaard, som flyttede til Urbansgade, jeg tror den hed(der) Madam X. De solgte også i større str.

Held og Lykke!

Anmeld

1. maj 2012

DKTiha

har du kigget inde på www.wajketrading.dk ??

Anmeld

1. maj 2012

Sandrica

DKTiha skriver:

har du kigget inde på www.wajketrading.dk ??

Nej,men det gør jeg nu :-)

Tak!!!!

Anmeld

1. maj 2012

Sandrica

Caracatita skriver:

Var du i Change??? Der har jeg haft held - jeg har det problem, at næsten ingen producerer i str. 70....og slet ikke 70G.

Der lå engang (ved ikke om den gør endnu) en butik i Vejgaard, som flyttede til Urbansgade, jeg tror den hed(der) Madam X. De solgte også i større str.

Held og Lykke!

Ja, jeg var i Change, hvor jeg normalt køber undertøj.

De laver godt nok op til K, men bare ikke i amme bh'er .... Men nu kigger jeg lige på det link du lagde ind.

Ellers har jeg fundet en hjemmeside som hedder venterbarn.dk ...

Mange mange tak for hjælpen - gik lige helt i panik :-)

Anmeld

1. maj 2012

Tvebakken

Prøv www.bravissimo.com.
Det er godt nok engelsk, men super flot undertøj til de storbarmede, og rigtig fornuftige priser. Og jeg har altid været helt tilfreds med service og varer.
Har selv tænkt mig at.købe amme-bh'er der.

/julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.