Nyfødt i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

EKBJ

Månsson skriver:

Måske der er et træ eller en bygning der kan skygge så Ellers må i ha en parasol.. I kan jo evt os tage barnevognen ind også lade vinduet stå åbent

Vi bor på 1. sal - men kan have den til at stå i opgangen eller ude i haven.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

EKBJ skriver:

Vi bor på 1. sal - men kan have den til at stå i opgangen eller ude i haven.. 

Arh bum bum ja det kan jeg godt se men hvis i har en altan så kan i jo slæbe den derop også få et sol sejl eller en altan parasol

Anmeld

1. maj 2012

MortilCilas

Kender en hvis datter var 3 uger gammel, Cilas var en del ældre, nu blev han også føst i januar månede 2011

Anmeld

2. maj 2012

Levi&LilysMor

EKBJ skriver:

Jeg har gået og tænkt rigtig meget over hvornår den bette må sove i barnevogn uden for? Skal man vente til han er nogle uger gammel eller må han det lige fra starten af? 

Er der noget man skal være opmærksom på når han sover uden for i barnevogn - som fx dug/tåge osv.. ??? 

deres lunger er meget sarte og det skal du passe på med. sp sagde god for Levi kom ud 1. gang hun havde været ved os, så synes du skal snakke med hende om det...

Anmeld

2. maj 2012

EKBJ

LevisMor skriver:

deres lunger er meget sarte og det skal du passe på med. sp sagde god for Levi kom ud 1. gang hun havde været ved os, så synes du skal snakke med hende om det...

Den bette er ikke født endnu, men vil klart høre ad i mødre gruppen på mandag

Anmeld

2. maj 2012

Levi&LilysMor

EKBJ skriver:

Den bette er ikke født endnu, men vil klart høre ad i mødre gruppen på mandag

Det kunne jeg se  

Men ja for synes det er bedst med hendes proffesionelle viden omkring nyfødte

Anmeld

2. maj 2012

Kløver

Man skal vente til sundhedsplejersken har været der, og givet grønt lys. Er meget forskelligt fra barn til barn, nogle må når de er tilbage på fødselsvægt hvis de har tabt sig, nogle skal nå en hvis vægt, hvis de feks ikke vejer så meget ved fødslen mens nogle skal have opadgående vægtkurve. Og årstiden afhænger.

Anmeld

2. maj 2012

Mor til L&S

Jeg ville vente indtil sp har været på besøg første gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.