Til jer med børn af begge køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gælder devisen Fars pige, mors dreng hos jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Liva

Hej

Er der noget om snakken: Fars pige, mors dreng? Her i huset passer det i hvert fald ganske glimrende. Vores datter har lettest ved at sno sin far og vores søn har lettest ved at sno mig, hvis de skruer charmen på:-)

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt blank, da jeg er alene med børnene

Anmeld

1. maj 2012

helle85

Liva skriver:

Hej

Er der noget om snakken: Fars pige, mors dreng? Her i huset passer det i hvert fald ganske glimrende. Vores datter har lettest ved at sno sin far og vores søn har lettest ved at sno mig, hvis de skruer charmen på:-)

Kh Liva

det trjeg der er for her er det lige sådan

Anmeld

1. maj 2012

Silas&Mille

Godt nok er vores kun 16 måneder (dreng) og 3 måneder (pige). Men her er det far dreng og fars pige 

Mor er også god nok, men far er bare bedst

Anmeld

1. maj 2012

morbibi

Nu har jeg 4 piger og 3 drenge og jeg har svaret hip som hap, for de gør da deres bedste, for at sno os begge 2 . Men den ældste, var fars pige, resten var da mine

Anmeld

1. maj 2012

4kløver

Ja lige nu er det sådan. Men Xander er kun 5 mdr. Xenya er 2 og hun ved godt at man må mere ved far end mor. så far er bedst.

Anmeld

1. maj 2012

wamse

Andet ;-) Da jeg er alene med dem. Ud over det, så er det 2 forskellige fædre til mine 3 børn, hvoraf det er 2 drenge med den første, og 1 pige med nummer 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.