Skoler i Aalborg: Vejgård Østre og Stolpedalsskolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogen der kender noget til disse skoler, Vejgård Østre skolen og stolpedal skolen? Godt/skidt? Rygter/fordomme?

Alle privatskoler i Aalborg er desværre optagede, så jeg er på jagt efter en god folkeskole i Aalborg centrum.

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

emsaroto

Anonym skriver:

Hej

Er der nogen der kender noget til disse skoler? Godt/skidt? Rygter/fordomme?

Alle privatskoler i Aalborg er desværre optagede, så jeg er på jagt efter en god folkeskole i Aalborg centrum.

Tak for hjælpen!

Kender kun godt om privat skolerne. Men held oh lykke

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Kender kun godt om privat skolerne. Men held oh lykke

Ihhh men hvad nytter det når de ikke har plads, og man skal flytte til nordjylland "ud af det blå"

Anmeld

1. maj 2012

emsaroto

Anonym skriver:

Ihhh men hvad nytter det når de ikke har plads, og man skal flytte til nordjylland "ud af det blå"

hm, du har vel ikke haft dit barn skrevet op til en privat skole der hvor du kommer fra, og som måske har samarbejde med en af dem i Aalborg?

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

hm, du har vel ikke haft dit barn skrevet op til en privat skole der hvor du kommer fra, og som måske har samarbejde med en af dem i Aalborg?

Nej desværre. Her hvor jeg kommer fra er folkeskolen god og det var ikke nødvendigt med privatskole.

Anmeld

1. maj 2012

emsaroto

Anonym skriver:

Nej desværre. Her hvor jeg kommer fra er folkeskolen god og det var ikke nødvendigt med privatskole.

Nå ja okay. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.