Hej piger!
Jeg vælger lige at være ano da dette helst ikke er noget der skal kunne søges på...
Sagen er at jeg er stikhamrende tosset og SÅ tæt på at ringe til strisserne og anklage en for personlig hetz!!!
Sagen er:
Jeg har en søster der er meget syg, og derfor har brug for hjælp 14 timer i døgnet.
En af hendes hjælpere har vi fundet ud af gentagne gange har brudt sin tavshedspligt, er tilmed mødt fuld op på arbejde, og blevet sendt hjem igen af en af de andre hjælpere, hun er en rigtig dårlig kollega for dem, og er generelt ikke ret god for min søster..
Det er mine forældre der sidder i den lange ende hvad angår ansøgninger og ansættelser i det omfang min søster ikke magter det.. Men nu er hende hjælpere her kørt FULDSTÆNDIG af sporet... HUn har sygemeldt sig, og er nu begyndt at ringe pisse fuld til min far og skælde ham huden fuld, at de aldrig er der for min søster osv. Hun har tilmed ringet til min bror og skældt ham huden fuld, at han aldrig besøgte sin søster, og at han var en ekstrem dårlig bror osv osv.. Hver eneste gang har hun gjort det i en brandret... Hun har sågår påstået overfor mine forældre at de tager min søsters penge, og at vi bare venter på hun dør så vi kan få pengene...
Hun har planer om at gå til kommunen hvor min søster har en kontakt person, og svine mine forældre og min søster til...
Jeg er SÅÅÅÅÅ tosset!!! Hun har ikke haft ringet til mig, hvilket simplthen er fordi jeg tror hun er bange for mig.. Jeg ignorere hende og har altid gjort det.. For hun skal være en flue på væggen, og skal sørger for at min søster har det godt... Jeg nægter at henvende mig til hende osv..
Jeg er SÅ tæt på at ringe til politiet og melde hende for chikane overfor mine forældre.. For helvede hvor har de bare ikke fortjent de ther.. Over en weekend ringende hun 30 gange og var skide fuld på alle tider af døgnet.
Nu er hun raskmeldt og bliver fyret i morgen, men er bange for at det bare slet ikke stopper!!!
Åhhh jeg ved ikke hvad jeg ville med dette, måske bare ud med det...
Kram
Anmeld