Kommer der post idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.674 visninger
12 svar
1 synes godt om
1. maj 2012

Anonym trådstarter

Spørger da jeg venter på teste med posten, og er jo ret så nysgerrig 

Det er jo d. 1 maj, kvindernes kampdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Kay

Anonym skriver:

tror du har misforstået noget... kvindernes kamp dag er d. 8 marts

i dag er det arbejdernes kamp dag

men ved ik om der kommer post ud... min mand er skiltemontør og han er på arbejde men vores visevært har fri... og jeg har fri (er pædagog) det er meger forskelligt hvem der skal på job og hvem der ik skal i dag...

Anmeld

1. maj 2012

Shoppingmor

Jep, der kommer post idag  

1. maj er IKKE en officiel landsdækkende helligdag ligesom f.eks. Kr. himmelfartsdag etc.

Anmeld

1. maj 2012

4kløver

Der kommer post og det er arbejdernes kampsdag.

Anmeld

1. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

Det vil jeg tro den gør for alle dem jeg kender er på arbejde som en hvilke som helst anden dag
Lasse børnehave har også åben som en normal dag men til gengæld har de lukket hele grunlovs dag uden nødpasning

Anmeld

1. maj 2012

Kay

lassemor07 skriver:

Det vil jeg tro den gør for alle dem jeg kender er på arbejde som en hvilke som helst anden dag
Lasse børnehave har også åben som en normal dag men til gengæld har de lukket hele grunlovs dag uden nødpasning

i den institution jeg arbejder i har vi det modsat lukket i dag og åben grundlovs dag... forældre bestyrelsen fik valget i mellem hvornår vi skulle holde lukket og åben... det er dem der har mest at sige omkring vores lukke dage...

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Ups, der var vidst noget jeg har misforstået  Jamen så blev jeg  da det klogere 

Tak for jeres svar piger 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Ups, der var vidst noget jeg har misforstået  Jamen så blev jeg  da det klogere 

Tak for jeres svar piger 

Anmeld

1. maj 2012

lassemor07

Kay skriver:

i den institution jeg arbejder i har vi det modsat lukket i dag og åben grundlovs dag... forældre bestyrelsen fik valget i mellem hvornår vi skulle holde lukket og åben... det er dem der har mest at sige omkring vores lukke dage...

Den lukke dag har forældre bestyrselsen ikke haft noget og bestemme over i Lasses børnehave men det er jo faktisk kun en ½ helligdag og mange skal jo på arbejde så kan ikke forstå hvorfor man holder helt lukket uden nødpasning når det kun er en ½ helligdag

Anmeld

1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså jeg har lige fået post... Så mon ikke der også kommer post hos dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.