er nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Mettefpigen

Øhm.. Lyshåret er det vidst  Hihi den lille bitte smule hår han havde (og har) hahaha....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

twinny

Her havde de sort hår..... 7mdr senere er det stadigvæk meget mørkt hår, men deres far er også græker...

Anmeld

1. maj 2012

Frøken J.

Sujan skriver:

Hvad hårfarve havde jeres baby ved fødslen?

Synes de fleste er mørkhåret ved fødslen.. men min pige var lyshåret..

Næsten hel kulsort - Hendes far/min kæreste er også fra Sydkorea men nu er hun 6½ måned og det bliver lysere og lysere, så nu er det mørkebrunt.. Ser næsten lysebrunt ud i solskim

Anmeld

1. maj 2012

wamse

Begge mine drenge var lyshårede ved fødslen, og min datter var meget mørk/sort håret

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt lyst og det er hun stadig! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

TeamRocket

Den første havde en masse lækkert mørkt hår og nr to havde fint lyst hår med guldskær..  Gad vide om nr 3 får rødt hår ?

Anmeld

1. maj 2012

Mette6070

Jeg havde selv lyst hår, min kæreste havde brunt hår, og vores datter havde sort hår 

Nu er hun snart 3, og har mørkebrunt hår 

Anmeld

1. maj 2012

chael

Jeg har stemt blankt, da min ældste datter og yngste søn var lyshåret med meget lidt hår.

Og min mellemste søn havde langt mørk hår

*C

Anmeld

1. maj 2012

Muzs

Min søn var helt hvidhåret. Han så næsten ud som om han ingen hår havde

Anmeld

1. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Sabrina havde mørkebrunt hår, da hun blev født, og nu er det brunt med lidt lyst i.

Adam havde sort hår ved fødslen og her 11 uger senere, men hans far er også afrikaner, så alt andet ville have været underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.