Livet er bare skønt:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa alle i skønne kvinder
Vælger lige og være anonym da ikke alle jeg kender har fået det hele af vide endnu og man ved jo aldrig hvem der lure
Mit liv er bare herligt fortiden
Min (X)Kæreste/ min søns far er fundet sammen igen og det går bare så dejligt
Vi har kendt hinanden i 10 år været kærester i 4 år inden vi gik fra hinanden for 2½ år siden men vi har aldrig boet for os selv og jeg kan bare mærke af vi har haft rigtig godt af bo hver for sig i de 2 år og udvikle os
Ja som nogle siger gå aldrig tilbage til en fuser men har ikke længe haft det så godt som jeg har det nu
Så ringer han i går af hans boss vil købe et hus til os på den betingelse af jeg flytte sammen med min kæreste
Så han er ude og se på et hus til os i dag
Så fik kæresten og hans boss helt aftalt færdigt af han skal overtage firmaet om 4 år så han bliver selvstændig som han glæder sig meget til for firmaet køre bare så godt
Skal lige siges af der er kun kæresten og bossen i firmaet
Så har kæresten sagt af så snart af vi flytter kan vi så småt begynde på BP som vi allerede snakket sammen om af få en til før vi fandt sammen igen og han prikker lidt til mig ang han godt kunne finde på af falde på knæ snart
Så skinder solen og sommeren er på vej så livet kan bare ikke bliver bedre
God dag til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Moar2011

tillykke med aaalt det fantastiske det sker i dit liv for tiden

Anmeld

1. maj 2012

An&Jo

hvor er det fantastisk..

Her har et år fra hinanden også hjulpet rigtig meget på forholdet.. Jeg har fået lov at "løbe hornene af mig" men da krisen hjemme hos mig kradsede allermest her i starten af året, der stod han frem og var der for mig.. Vi har prøvet en gang tidligere, men kunne ikke få det til at fungere, men denne her gang, der kører det hele bare helt fantastisk..

Så jeg kender det med at gå tilbage til eksen, og nogengange, så kan det bare være det mest fantastiske..

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvor er det fantastisk..

Her har et år fra hinanden også hjulpet rigtig meget på forholdet.. Jeg har fået lov at "løbe hornene af mig" men da krisen hjemme hos mig kradsede allermest her i starten af året, der stod han frem og var der for mig.. Vi har prøvet en gang tidligere, men kunne ikke få det til at fungere, men denne her gang, der kører det hele bare helt fantastisk..

Så jeg kender det med at gå tilbage til eksen, og nogengange, så kan det bare være det mest fantastiske..

Mange tak
Det lyder lige som mig og min kæreste for vi prøvet også lige i starten af vi var gået fra hinanden men det gik heller ikke men nu er det bare så skønt

Anmeld

1. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Mange tak
Det lyder lige som mig og min kæreste for vi prøvet også lige i starten af vi var gået fra hinanden men det gik heller ikke men nu er det bare så skønt

jaa, det er fantastisk når det sker på den måde..

Vi har ihvertfald fundet ud af at vi ikke kan undvære hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.