HJÆLP... fødselsdagsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min kære storebror har fødselsdag her den 7 Maj, og jeg mangler kæmpe ideer til hvad jeg skal give ham.

Han skal på ferie til... who knows where! (Læs: Jeg har glemt det.)  Men jeg gider bare ikke give ham badebukser, eller lommepenge til ferie. Det er alligevel for kedeligt synes jeg.

Udover det skal det gerne være 2 gaver... En fra mig og en fra Ida  Han er helt vild med Ida, så derfor skal han da også have en bette gave fra hende af

Han er totalt fodbold-geek, men pt må han ikke spille pga. operation i knæet. Udover det er han lidt af en spille-geek.. Elsker at sidde foran xbox og snakke med dem han spiller med. Og så elsker han fest og ballade  

P.S han er også single! HAHAHAHA. Ej

Så kære piger og mænd! HVAD SKAL JEG GIVE HAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Nolle

jeg gav min lile bror bogen : hvorfor luger mine egen prutter bedst. 
Og han synes den er meget underholde, købet den da jeg heller ikke vist hvad jeg skulle giv ham.  

Anmeld

1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nolle skriver:

jeg gav min lile bror bogen : hvorfor luger mine egen prutter bedst. 
Og han synes den er meget underholde, købet den da jeg heller ikke vist hvad jeg skulle giv ham.  

Haha... Tror aldrig min bror ville læse den  Tror slet ikke han ved hvad en bog er!

Anmeld

1. maj 2012

Nolle

rikkeregnbue skriver:

Haha... Tror aldrig min bror ville læse den  Tror slet ikke han ved hvad en bog er!

haha . tænkt det samme om min lille bror, men han læst i den da han var nede på ferie i sydarfika.

Anmeld

1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nolle skriver:

haha . tænkt det samme om min lille bror, men han læst i den da han var nede på ferie i sydarfika.

Hehe, ja okay. Tror ikke jeg vil få noget ud af at købe den bog til ham. Han skal afsted med "Æ Makke" (nogle venner) og ferien står vidst mest på at være ved stranden, spise og drikke.

Anmeld

1. maj 2012

Troldemommi

Hvis du er millionær kan du købe en billet til FA cup finalen i England mellem Chelsea og Liverpool en billet koster kun ca 6000 kr :-)

Men ellers, måske en sej t-shirt til ferien, et par solbriller, en flaske solcreme han skal jo huske at han skal smøres ind :-) og et billede af Ida han kan se på når han er væk :-)

uha får helt lyst til at komme ud og rejse nu :-)

Monica

Anmeld

1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Hvis du er millionær kan du købe en billet til FA cup finalen i England mellem Chelsea og Liverpool en billet koster kun ca 6000 kr :-)

Men ellers, måske en sej t-shirt til ferien, et par solbriller, en flaske solcreme han skal jo huske at han skal smøres ind :-) og et billede af Ida han kan se på når han er væk :-)

uha får helt lyst til at komme ud og rejse nu :-)

Monica

Jeg er desværre ikke milionær, haha  Og ja, kunne godt være

Anmeld

1. maj 2012

Nolle

rikkeregnbue skriver:

Hehe, ja okay. Tror ikke jeg vil få noget ud af at købe den bog til ham. Han skal afsted med "Æ Makke" (nogle venner) og ferien står vidst mest på at være ved stranden, spise og drikke.

Så køber du : en masser kondomer, sol crem, utrolig grimme soldriller, tømmermænds piller, og alt det man nu har brug få når man skal på druk ferie ! OG STRØMPER !! og underbukser 

Anmeld

1. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nolle skriver:

Så køber du : en masser kondomer, sol crem, utrolig grimme soldriller, tømmermænds piller, og alt det man nu har brug få når man skal på druk ferie ! OG STRØMPER !! og underbukser 

Hahahah! Gud hvor kunne det være sjovt, at lave en sjov gave  Med alle mulige alt for underlige ting!

Anmeld

1. maj 2012

Nolle

rikkeregnbue skriver:

Hahahah! Gud hvor kunne det være sjovt, at lave en sjov gave  Med alle mulige alt for underlige ting!

Ja, alle de ting man bare har brug få når man skal på druk ferie! .. 
Glem nu ikke noget tyggegummi, til de dage hvor ikke kan finde tandbøsten ;D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.