så lavede man da lige et RET stort impulskøb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Kris89

hej alle sammen

er nød til at dele min glæde med jer alle...

vi skulle igår (mandag) se på et hus kl. 12... vi kom hjem igen ved 13. tiden og inden kl. 2 havde vi sagt vi ville købe den (flere interesserede købere...

så er der noget med at idag 1. maj ville forsikringspriser stige og der ville blive andre vilkår, så kl. 16. var vi ude og skrive under det kan man da kalde et lyn køb

nu venter to bankmøder idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

An&Jo

hold da op, ja det var noget af et impulskøb.. :O

Anmeld

1. maj 2012

B&J

ja sikke et STORT impulskøb men stort tillykke med huset

Anmeld

1. maj 2012

wamse

Tillykke med huset

Jeg har i dag købt billetter til Open air her i byen i weekenden i uge 30, og jeg glæder mig helt vildt til det

Anmeld

1. maj 2012

Zafir

Kris89 skriver:

hej alle sammen

vi skulle igår (mandag) se på et hus kl. 12... vi kom hjem igen ved 13. tiden og inden kl. 2 havde vi sagt vi ville købe den (flere interesserede købere...

så er der noget med at idag 1. maj ville forsikringspriser stige og der ville blive andre vilkår, så kl. 16. var vi ude og skrive under det kan man da kalde et lyn køb

Det var stort set også sådan vi købte vores hus Vi bor her på 10. år og det er det helt rette sted

Tillykke med det!

Anmeld

1. maj 2012

Lone Jakobsen

hi hi ja hold da op et impulskøb. men bare det er det helt rette for jer.

vores var vi også hurtige med at købe da det bare var det helt rigtige hus for os.

Anmeld

1. maj 2012

Mira0911

Kris89 skriver:

hej alle sammen

Forsikringspriser stige? Er det kun hus forsikringen eller alle slags? 

Dejligt impulskøb... 

Anmeld

1. maj 2012

Timse

Mira0911 skriver:

Forsikringspriser stige? Er det kun hus forsikringen eller alle slags? 

Dejligt impulskøb... 

Det er noget med at det per idag bliver dyrere at købe nyt hus

"Fra i dag skal der også udføres et eftersyn af el-installationer ligesom tilstandsrapporten er blevet udvidet. Dertil følger en udvidelse af ejerskifteforsikringen, som følges af et maksimum på selvrisikoen. Det har udløst massive prisstigninger på forsikringen."

http://www.business.dk/bolig/bolighandel-boomede-inden-fordyrelse

Anmeld

1. maj 2012

Mira0911

Timse skriver:

Det er noget med at det per idag bliver dyrere at købe nyt hus

"Fra i dag skal der også udføres et eftersyn af el-installationer ligesom tilstandsrapporten er blevet udvidet. Dertil følger en udvidelse af ejerskifteforsikringen, som følges af et maksimum på selvrisikoen. Det har udløst massive prisstigninger på forsikringen."

http://www.business.dk/bolig/bolighandel-boomede-inden-fordyrelse

Nåh på den måde... 

Anmeld

1. maj 2012

Kris89

tusind tak alle sammen... det er bare det HELT rettte for os. vi glæder os bare SÅÅÅ meget... 2 mdr, så får vi nøglen. bliver såååå skønt...

og banken var vilde med at låne os pengene. det hele var bare perfekt og vi fik et godt tilbud så vi er ovenud lykkelig nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.