Pludselig 40 i feber....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Mor1012

Emilie vågnede kl 23 ca og var BRAND Varm !!!!  fødder og hænder var sååå varme...

og her til morgen er den 36.6

er det ikk underligt ?

jeg mistænkede lungebetændelse, da hu lige har været syg med forkølelse og hoste 2 gange på Kort tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

Emilie vågnede kl 23 ca og var BRAND Varm !!!!  fødder og hænder var sååå varme...

og her til morgen er den 36.6

er det ikk underligt ?

jeg mistænkede lungebetændelse, da hu lige har været syg med forkølelse og hoste 2 gange på Kort tid

Det har jeg også pålevet med Oscar 
Det er virkelig underligt ...
Men der havde han også lige været syg , så kan godt være det hænger sammen ..  

Anmeld

1. maj 2012

Mor1012

morethanperfect skriver:

Det har jeg også pålevet med Oscar 
Det er virkelig underligt ...
Men der havde han også lige været syg , så kan godt være det hænger sammen ..  

jaa det ka godt være

har lige afleveret hende i dagpleje :/ det har jeg det ikk så godt med nu at ha gjort.. men hun har ikk feber her til morgen de 3 gange jeg har målt, og hun har fået en halv panodil junior op bag i HVIS NU

det bare fordi det er mandens ENESTE fridag hvor han kan sove længe uden børn, da det er 1 maj har håndværkerne fri, og så ville vi gerne nyde dagen sammen... så jeg to chancen og afleverede emilie :/

Anmeld

1. maj 2012

Jonatansmor

Emilie2010 skriver:

jaa det ka godt være

har lige afleveret hende i dagpleje :/ det har jeg det ikk så godt med nu at ha gjort.. men hun har ikk feber her til morgen de 3 gange jeg har målt, og hun har fået en halv panodil junior op bag i HVIS NU

det bare fordi det er mandens ENESTE fridag hvor han kan sove længe uden børn, da det er 1 maj har håndværkerne fri, og så ville vi gerne nyde dagen sammen... så jeg to chancen og afleverede emilie :/

Altså her blev jeg ringet efter 3 gange sidste uge fordi han have 39 i feber. Hentede ham selvfølgeligt. Men da vi nåede hjem var der absolut intet med ham

Min mor siger, at jeg vil blive sindssyg af at prøve at få hittet rundt i det. Jeg skal bare huske at det stopper en dag og dér vil jeg savne det...

Anmeld

1. maj 2012

Mor1012

Jonatansmor skriver:

Altså her blev jeg ringet efter 3 gange sidste uge fordi han have 39 i feber. Hentede ham selvfølgeligt. Men da vi nåede hjem var der absolut intet med ham

Min mor siger, at jeg vil blive sindssyg af at prøve at få hittet rundt i det. Jeg skal bare huske at det stopper en dag og dér vil jeg savne det...

Hehe savne det en dag ja det kan da godt være

nej har det os bare træls med at ha afleveret hende, har lige ringet derhen. hun er ret pylleret men hun ville lige se tiden an.

de er i legestue nu, og der er hun altid pylleret ...

men tænker at når hun ikk havde feber de 3 gange jeg målte på over en time imorges, så må det være OK at kom afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.