Silas har fået sit EGET værelse i dag! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Muhmi

Yaaaaaay, endelig har jeg fået overtalt manden til at vi kunne rokere om i stue og værelse...

Før havde vi stue i vores soveværelse og omvendt... Det var rigtig frustrerende at vi skulle spise vores aftensmad  hvor vores senge også stod...

Ja vores førstesal er desværre ukampdygtig i øjeblikket pga. renovering... MEN NU har Silas endelig fået sit eget lille værelse og ja, vores seng er så i stuen men den er rykket sådan at den ikke er det første man ser når man kommer ind af døren

Så skal der bare dekoreres én eller anden dag

Årh, det bliver rart med privatliv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

bøgelund

Muhmi skriver:

Yaaaaaay, endelig har jeg fået overtalt manden til at vi kunne rokere om i stue og værelse...

Før havde vi stue i vores soveværelse og omvendt... Det var rigtig frustrerende at vi skulle spise vores aftensmad  hvor vores senge også stod...

Ja vores førstesal er desværre ukampdygtig i øjeblikket pga. renovering... MEN NU har Silas endelig fået sit eget lille værelse og ja, vores seng er så i stuen men den er rykket sådan at den ikke er det første man ser når man kommer ind af døren

Hvor ser det dejligt ud. hvor er køkkenet købt? Hvis jeg må spørge.  

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

bøgelund skriver:

Hvor ser det dejligt ud. hvor er køkkenet købt? Hvis jeg må spørge.  

Taaaaark

Det er købt i IKEA, vi har også sådan en micro-ovn til at at sætte ovenover, men Silas er jo slet ikke så høj at han kan nå den endnu, så det bliver først om et halvt/helt års tid at den kommer på

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Sikke et fint værelse, det skal I nok blive glade for allesammen

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Så fint

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Nessie skriver:

Sikke et fint værelse, det skal I nok blive glade for allesammen

Tusind tak skal du have

Ja det tror jeg virkelig også at vi gør

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

mor:) skriver:

Så fint

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.