Anonym skriver:
Åh, normalt er jeg en meget tålmodig dame, men for **** hvor er det irreternede, min dreng på 2,5 år er UDEbarn, han elsker at være ude, og vi er næsten ude hver dag for morgen til aften, men det er en KAMP uden lige at få ham med ind selvom vi har været ude hele dagen, han sætter i et skrig er flipper fuldstændig skråt, det nytter ikke noget at forklare ham hvorfor han ska med ind, de sidste par gange har jeg "bare" båret ham ind (og han skriger i 15-30 min), mens han flinter fuldstændig ud, han får seævfølgelig afvide at "om 10 min går vi nd", så han ikke bare li pludselig ska ind.....
Åh, hva ska jeg gøre?
Har ikke det gyldene råd.. Men kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det..
Vores pige har gyngestativ og legehus i haven og ELSKER det, med det samme hun så det om morgen vil hun ud og gynge og bliver også hidsig når hun ikke får lov... Nu er vi begyndt ikke at trække fra om morgen, så hun ikke kan se det (hun er 1 1/2 år, så hun tænker ikke over at det er der før hun ser det)
Men tror bare at du/I skal holde fast at når i siger slut er det slut, og så tage de kampe der måtte være, til han finder ud af at det altså ikke hjælper noget at blive hysterisk...
Håber i finder en løsning..
Anmeld