Grædefærdig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Vivian87

Hold op hvor er det hårdt

Aviaja har altid været dygtig til at sove, og fra hun var 1,5 måned gammel har jeg kunnet lægge hende og så faldt hun bare i søvn - nogle gange skulle hun ha sutten et par gange, men aldrig noget skrig og skrål!
Men de sidste 2 uger har hun skreget som om hun fik tæsk eller var bange for ikke at vågne igen HVER GANG hun blir lagt, om det er dag eller nat! og den sidste uge har hun nærmest ikke villet sove om dagen, så hun har bare været overtræt konstant!!

Jeg ved virkelig ikke mine levende råd længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

KLN

Kan det være hun har ondt i maven?

Anmeld

30. april 2012

LR85

Vi kan alle komme med vores forslag og erfaringer, men vigtigst a alt er du finder et godt putteritual som du bruger slavisk hver dag, og at di bruger en metode DU har det godt med og så hold fast i den. Ved ikke hvor gammel hun er nu, men du vil opleve tigerspring i søvnen maaaaange gange endnu sikkert. Vis hende dit nærvær og gør noget du selv har det godt med. Så må du sige til hvis du vil have mere dybdegående erfaring og vores metode.

Anmeld

30. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har hun fået tjekket ørerne? Det kan være tegn på mellemøresbetændelse, da de græder når de bliver lagt ned.

Håber I finder ud af, hvorfor så I kan få nattesøvnen tilbage.

Anmeld

30. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dobbelt

Anmeld

30. april 2012

K&S

MoarHvidovre skriver:

Har hun fået tjekket ørerne? Det kan være tegn på mellemøresbetændelse, da de græder når de bliver lagt ned.

Håber I finder ud af, hvorfor så I kan få nattesøvnen tilbage.

Også min tanke

Anmeld

30. april 2012

isabellasmor

Kan Det være et tigerspring måske? 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vivian87 skriver:

Hold op hvor er det hårdt

Aviaja har altid været dygtig til at sove, og fra hun var 1,5 måned gammel har jeg kunnet lægge hende og så faldt hun bare i søvn - nogle gange skulle hun ha sutten et par gange, men aldrig noget skrig og skrål!
Men de sidste 2 uger har hun skreget som om hun fik tæsk eller var bange for ikke at vågne igen HVER GANG hun blir lagt, om det er dag eller nat! og den sidste uge har hun nærmest ikke villet sove om dagen, så hun har bare været overtræt konstant!!

Jeg ved virkelig ikke mine levende råd længere

Kan det være hun har mellemørsbetændelse. Så har de nemlig ondt, når de ligger ned...og det er værst om aften/natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.