sidste billede indlæg i denne :O isabella 11 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Mother-love

HeidiØ skriver:

Skøøøøn pige du har!  Er vild med badebilledet, hihi!

Tark ja jeg synes også det er et godt billede. Hun elsker og være i bad. Og så er det bare skide sjovt at mor altid er lige så våd som hende selv når hun er færdig. Man skal næsten have bikini på når hun skal i bad. For vandplaskeri kan der ikke blive for meget af hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

VNB

iiih hvor er hun altså bare dejlig søde!  Virkelig gode billeder af hende!

Kender aaaaalt for godt til følelsen om at tiden går alt for stærkt... 

men de bliver jo også sjovere og sjovere jo ældre de bliver  

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

VNB skriver:

iiih hvor er hun altså bare dejlig søde!  Virkelig gode billeder af hende!

Kender aaaaalt for godt til følelsen om at tiden går alt for stærkt... 

men de bliver jo også sjovere og sjovere jo ældre de bliver  

Mange tak
Ja det er sgu ret forfærdeligt at tiden går så stærkt. Men ja man får så den dejlige gevindst at de bliver sjovere og sjovere. Synes specielt efter det tigerspring hun har været i nu her, at der har hun dæmme udviklet sig meget. Vi har altid kunne se at hun er blevet det " klogere" efterhver tigerspring men den her gang er det godt nok vildt synes jeg

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

michelledam skriver:

Tark ja jeg synes også det er et godt billede. Hun elsker og være i bad. Og så er det bare skide sjovt at mor altid er lige så våd som hende selv når hun er færdig. Man skal næsten have bikini på når hun skal i bad. For vandplaskeri kan der ikke blive for meget af hehe

haha det er William også begyndt på, overvejer seriøst at smide alt tøjet inden vi bader ham

Hihi fjollede unger!

Anmeld

1. maj 2012

VNB

Mange tak
Ja det er sgu ret forfærdeligt at tiden går så stærkt. Men ja man får så den dejlige gevindst at de bliver sjovere og sjovere. Synes specielt efter det tigerspring hun har været i nu her, at der har hun dæmme udviklet sig meget. Vi har altid kunne se at hun er blevet det " klogere" efterhver tigerspring men den her gang er det godt nok vildt synes jeg

ja de tigerspring gør virkelig underværker! 

Vi kan også tydeligt mærke forskel! Viktor er igennem et nu, og hans sprog udvikler sig med rakat fart! han siger nye ord hver dag lige nu  

han er også blevet mere hidsig og temperaments fuld. Men jeg er sikker på at det er fordi at han SÅ gerne vil forklare sig, men ikke helt har de rigtige ord for det endnu. 

det må også være frustrende at man godt kan sige få ting, men ikke forklare de noller forældre lige præcis hvad det er man gerne vil....  og så bliver han sur og stamper i gulvet, eller skriger i vilden sky! 

Anmeld

1. maj 2012

Røverdatter

Ih en skøn pige Med lækkert hår

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

VNB skriver:

ja de tigerspring gør virkelig underværker! 

Vi kan også tydeligt mærke forskel! Viktor er igennem et nu, og hans sprog udvikler sig med rakat fart! han siger nye ord hver dag lige nu  

han er også blevet mere hidsig og temperaments fuld. Men jeg er sikker på at det er fordi at han SÅ gerne vil forklare sig, men ikke helt har de rigtige ord for det endnu. 

det må også være frustrende at man godt kan sige få ting, men ikke forklare de noller forældre lige præcis hvad det er man gerne vil....  og så bliver han sur og stamper i gulvet, eller skriger i vilden sky! 

Haha haha. Ja jeg ville også blive total hysterisk hvis jeg ikke kunne sige de ting jeg gerne ville. Glæder mig helt vildt til isabella begynder og kan sige noget. Hun kan forklare en helt masse på gu gu ga ga ga sprog. Man fatter ikke en dyt. Det der bare er sjovt nu er når man spørger om noget så er det A eller ej. Og tror nu mere det er held end forstand. Selvom hun som regel svarer rigtigt hehe.

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

Himmelsmil skriver:

Ih en skøn pige Med lækkert hår

Tark ja jeg elsker også hendes hår. Og det vokser helt vildt for tiden. Glæder mig til man rigtig kan sætte pynt i hendes hår

Anmeld

1. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
michelledam skriver:

Hehe ja. Men hun ved det godt for vi siger bare til hende at hun må kravle hvis hun vil have det. Men det har ikke stornok interesse for hun bliver aldrig sur over hun ikke får det. Hun finder bare noget andet hehe

hehe

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

mor:) skriver:

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.